۰
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷

۲۵۳ شهید و زخمی در نوار غزه

ادامه حملات وحشیانه صهیونیسها به غزه،آخرین آمار شهدا و زخمی شدگان و ادامه واکنشهای منفعلانه مقامات غربی از آخرین اخبار مربوط به تهاجم اسرائیل به غزه است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، منابع فلسطینی از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب نوار غزه در طول شب گذشته خبر دادند.
این منابع اعلام کردند: جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک منطقه خالی از سکنه، مراکز آموزشی مقاومت و مراکز امنیتی حمله کردند و از بمبهای خودکششی استفاده کردند.
منابع فوق بیان کردند: صدای انفجارهای شدیدی در غزه در طول شب گذشته شنیده شد و موجی از وحشت در میان مردم این منطقه ایجاد کرد.
در همین راستا جنگنده های صهیونیستی ساختمانی را وابسته به وزارت کشور دولت منتخب فلسطین در منطقه تل الهوی در جنوب غرب غزه هدف قرار دادند.
وزارت کشور دولت منتخب فلسطین اعلام کرد: حمله به مراکز امنیتی نمی تواند ما از عمل به وظایف مان که ثبات جبهه داخلی است، باز دارد.
وزارت کشور دولت متخب افزود: جنگنده های رژیم صهیونیستی از صبح امروز مراکز وابست به وزارت کشور را هدف قرار داده اند.
از سوی دیگر منابع فلسطینی با اشاره به ۶۰ حمله رژیم صهیونیستی به غزه تا صبح امروز، از هدف قرار گرفتن منزل "ابومحمد السنوار" یکی از فرماندهان گردانهای عزالدین قسام در شهر خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.
در اثر این حملات دو فلسطینی زخمی شدند.
فلسطینی ها همچنین از حمله صهیونیستها به به مناطق تل الهوی،السودانیه، ابراج الکرامه خبر دادند.آنها از حمله به اراضی خالی از سکنه در منطقه الزیتون در جنوب شرقی غزه و مراکز آموزشی عزالدین قسام خبر دادند.
این منابع از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اردوگاههای الغازی، البریج، النصیرات، دیر البلح در غزه خبر دادند.
همچنین گردانهای القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین پایگاه حتسریم را با سه موشک گراد مورد هدف قرار دادند.
از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه آمار شهدای فلسطینی از نوار غزه را ۱۸ شهید از جمله پنج کودک و زن و ۲۳۵ زخمی، اعلام کرد.
خبر دیگر اینکه دولت تونس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات صهیونیستها به نوار غزه از مجامع جهانی و آزادگان جهان خواست که در راستای توقف این حملات اقدام موثری انجام دهند.
از سوی دیگر گردانهای عزالدین قسام اعلام کرد: از زمان شروع عملیات سجیل حدود ۵۲۷ موشک فجر و موشکهای زمین به هوا به غزه شلیک شده است.
خبر دیگر اینکه دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در واکنشی منفعلانه از خشونتها در غزه ابراز نگرانی کرد!
از سوی دیگر فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه عصر پنجشنبه در گفتگویی با محمد مرسی رئیس جمهوری مصر ضمن ابراز نگرانی پاریس از اوضاع غزه خواستار خویشتنداری داری طرفین شد.
کد مطلب: 14029
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *