۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰
با هدف تقویت فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی؛

آغاز مسابقات ملی پایان‌نامه

مرحله مقدماتی پنجمین دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای (۳MT) به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در ۱۹ استان کشور اجرا می‌شود.
آغاز مسابقات ملی پایان‌نامه
مرحله مقدماتی پنجمین دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای (۳MT) به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در ۱۹ استان کشور اجرا می‌شود.

مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در ۱۹ استان و ۲۵ واحد جهاددانشگاهی شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، دانشگاه الزهرا، البرز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، خوزستان، زنجان، سمنان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علم و صنعت، قزوین، قم، کردستان، گلستان، استان مرکزی، همدان و یزد برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای که با کسب مجوز دانشگاه کوئینزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن برگزار می‌شود، دبیرخانه مسابقات، دستورالعمل اجرایی را بر اساس شاخص‌های بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.

همچنین با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، آیین‌نامه این دوره از مسابقات به منظور ایجاد امکان برگزاری غیرحضوری بازبینی شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مسابقات مستقر در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به شماره تلفن‌های ۶۶۹۵۲۷۲۷ ، ۶۶۹۷۱۱۸۴ و ۶۶۴۹۱۳۳۸ و یا با واحدهای مجری این مسابقات در سراسر کشور با شماره های ذیل تماس بگیرند.

آذربایجان شرقی ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱

آذربایجان غربی ۳۳۴۴۴۰۷۰-۰۴۴

اصفهان ۰۳۱۳۶۶۸۷۰۲۱

الزهرا ۸۸۶۰۳۸۴۸ ۰۲۱

البرز ۳۲۵۴۴۲۸۶-۳۲۵۰۸۴۱۳-۰۲۶

امیرکبیر۶۶۴۶۵۳۹۲ -۰۲۱

تهران ۶۱۱۱۲۷۶۱-۰۲۱

بوشهر ۰۷۷۳۳۳۵۰۴۳۵

چهارمحال و بختیاری ۳۲۳۲۰۰۷۰-۰۳۸

خراسان جنوبی ۰۵۶۳۲۲۱۹۳۵۶

خراسان شمالی  ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۵۴

خواجه نصیرالدین طوسی  ۸۸۴۶۶۲۰۰-۰۲۱

خوزستان ۳۳۳۳۸۸۶۳-۰۶۱

زنجان  ۰۲۴۳۳۰۳۵۳۱۳

سمنان ۳۳۳۳۷۲۷۶-۰۲۳

صنعتی اصفهان ۳۳۹۱۲۵۴۲-۰۳۱

علامه طباطبایی ۳- ۸۸۹۱۱۰۰۱- ۰۲۱

علم و صنعت ۷۷۲۲۹۴۳۴-۰۲۱

قزوین ۳۳۳۲۰۲۷۱-۰۲۸

قم ۰۲۵۳۷۸۳۲۸۷۸

گلستان   ۰۱۷۳۲۲۴۹۹۳۷

کردستان ۱۷- ۳۳۲۸۷۵۱۶ -۰۸۷

استان مرکزی ۳۲۶۲۲۹۷۲-۰۸۶

همدان ۳۸۳۸۰۵۷۱-۳۸۳۸۰۷۵۳-۰۸۱

یزد ۰۳۵۳۸۳۰۲۳۷۵

کد مطلب: 140410
برچسب ها: پایان‌نامه‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *