کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت سومین روز بدون فوتی کرونا در بوشهر

7 آذر 1399 ساعت 22:21

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۷ آذرماه ۱۵۸ نفر است. 


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۷ آذرماه ۱۵۸ نفر است. 
سعید کشمیری با اعلام این خبر گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸ مورد به کرونا قطعی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۷ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۷ آذرماه گفت: خوشبختانه امروز نیز مانند دو روز گذشته مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۷۹۶ نفر در استان بوشهر بر اثر ابتلا به ان ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
کشمیری عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۸۱۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: روند کاهشی موارد بستری نتیجه همراهی همه مردم و درک صحیح آن‌ها از وضعیت خطرناک کرونا است.


کد مطلب: 140514

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140514/ثبت-سومین-روز-بدون-فوتی-کرونا-بوشهر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir