کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت درپی درگذشت زهرا استادزاده

8 آذر 1399 ساعت 18:31

دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به مناسبت درگذشت سرکار خانم دکتر زهرا استادزاده پیام تسلیتی صادر کرد.


دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به مناسبت درگذشت سرکار خانم دکتر زهرا استادزاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:
بِسم‌ِ اللّهِ الرّحمٰنِ الرَّحیِم. کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ. از شمار دو چشم یک تن کم. وز شمار خرد هزاران بیش!
جامعه فرهنگیان کشور و دوستداران و شیفتگان زبان و ادبیات کهن فارسی در غم فراق و هجران نابهنگام یکی از خدمتگزاران نامی و پر تلاش این عرصه به سوگ نشسته اند. خبر مصیبت فقدان سرکار خانم دکتر «زهرا استاد زاده » عضو محترم هیات علمی معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری‌های علمی-بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که دو دهه از عمر پر برکت خویش را در جهت خدمت به توسعهٔ آموزش زبان و ادب فارسی در خارج از کشور صرف نمود، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.دغدغه مندی و خدمات ارزنده پژوهشی و اجرایی سرکار خانم استاد زاده در جهت تاسیس و تقویت کرسی‌های زبان آموزی فارسی خارج از کشور همواره در خاطر علاقمندان زبان و فرهنگ این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند و صدقه جاریه و باقیات الصالحاتی برای ایشان خواهد بود.
دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان و جامعه علمی‌کشور به خصوص همکاران این شخصیت فرهیخته در معاونت گسترش زبان فارسی مرکز همکاری‌های علمی، بین المللی وزارت علوم تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت باریتعالی برای آن بانوی سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.
دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور.


کد مطلب: 140575

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140575/پیام-تسلیت-درپی-درگذشت-زهرا-استادزاده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir