; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - دستگیری شرور محله فلاح - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری شرور محله فلاح

9 آذر 1399 ساعت 16:59

 جانشین پلیس پیشگیری از دستگیری شرور فراری محله فلاح که ضمن برهم زدن نظم عمومی، ۵ تن را شهروندان را مجروح کرده بود، خبرداد.


 جانشین پلیس پیشگیری از دستگیری شرور فراری محله فلاح که ضمن برهم زدن نظم عمومی، ۵ تن را شهروندان را مجروح کرده بود، خبرداد.
 سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در این رابطه اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با حضور در محله فلاح ۵ تن از شهروندان را مجروح و متواری شده است، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس پیشگیری به نشانی اعلامی مراجعه و بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.
وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم با هیاهو و جنجال ضمن مجروح کردن ۵ تن از شهروندان نظم عمومی محل را برهم زده است و قبل از رسیدن مأموران از محل گریخته است، افزود: با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری متهم اخذ و تحقیقات پلیسی وارد مرحله بعدی شد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق جنوب تهران شناسایی و مراقبت‌های ویژه از مخفیگاهش انجام و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در آن مکان، تیم عملیات پلیس پیشگیری موفق شدند متهم را دریک عملیات پلیسی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به پلیس پیشگیری منتقل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که وی سابقه دار بوده و چندین مرتبه با همین جرم دستگیر و روانه زندان شده است.
سرهنگ ناصری نژاد افزود: با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.
وی تاکید کرد: مقابله قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت با جدیت در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی بوده و با این گونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.
سرهنگ ناصری نژاد در پایان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب به پلیس اطلاع تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.


کد مطلب: 140619

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140619/دستگیری-شرور-محله-فلاح

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir