کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت سازمان زنان حزب مردم سالاری در پی ترور شهید فخری زاده

9 آذر 1399 ساعت 18:57

سازمان زنان حزب مردم سالاري به مناسبت ترور ناجوانمردانه دكتر محسن فخري زاده رئيس سازمان پژوهش و نو آوري وزارت دفاع پیام تسلیتی صادر کرد.


سازمان زنان حزب مردم سالاري به مناسبت ترور ناجوانمردانه دكتر محسن فخري زاده رئيس سازمان پژوهش و نو آوري وزارت دفاع پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
▪️و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
 
بار ديگر تروريست هاي كور دل وابسته به ايادي استكبار جهاني و رژيم پليد صهيونيستي در اقدامى دد منشانه و نابخردانه و در نهايت استيصال، يكي از خدمتگزاران برجسته عرصه علم، پژوهش و دفاعي كشور را به شهادت رساندند غافل از اينكه جناياتي از اين دست باعث فوران بيش از پيش خشم ملت از آمران و عاملان آن و ارتقا وحدت ملي در بين آحاد ملت ايران مي شود. دشمنان بايد بدانند كه با ترور و از ميان برداشتن نخبگان و انديشمندانى همچون سردار شهيد قاسم سليماني و شهيد محسن فخري زاده و ديگر شهداي نظامى و هسته اي،  هرگز نميتوانند به آمال خبيثانه خود براى به زير سلطه در آوردن ملت غيور ايران پيروز شوند.
سازمان زنان حزب مردم سالاري ضمن محكوم كردن اين جنايت تروريستي و تبريك و تسليت به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر(عج)، مقام معظم رهبري، ملت شهيد پرور ايران اسلامي و خاندان مكرم ايشان، از مردم و مسئولان  درخواست دارد كه ضمن حفظ يكپارچگي  و انسجام خود با تاكيد بر حفظ منافع ملى، تمهيدات لازم را براي شناسايي هر چه سريعتر عاملان اين جنايت دهشتناك  و حفاظت و صيانت از دانشمندان و فرهيختگان به عنوان سرمايه هاي اين مرز و بوم،  فراهم آورند  همچنين از خدواند سبحان براي آن شهيد گرانقدر علو درجات و حشر با ائمه معصومين (ع) را خواستار است.
 
 


کد مطلب: 140624

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140624/پیام-تسلیت-سازمان-زنان-حزب-مردم-سالاری-پی-ترور-شهید-فخری-زاده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir