۰
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷

پیام تسلیت سازمان زنان حزب مردم سالاری در پی ترور شهید فخری زاده

سازمان زنان حزب مردم سالاري به مناسبت ترور ناجوانمردانه دكتر محسن فخري زاده رئيس سازمان پژوهش و نو آوري وزارت دفاع پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام تسلیت سازمان زنان حزب مردم سالاری در پی ترور شهید فخری زاده
سازمان زنان حزب مردم سالاري به مناسبت ترور ناجوانمردانه دكتر محسن فخري زاده رئيس سازمان پژوهش و نو آوري وزارت دفاع پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
▪️و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
 
بار ديگر تروريست هاي كور دل وابسته به ايادي استكبار جهاني و رژيم پليد صهيونيستي در اقدامى دد منشانه و نابخردانه و در نهايت استيصال، يكي از خدمتگزاران برجسته عرصه علم، پژوهش و دفاعي كشور را به شهادت رساندند غافل از اينكه جناياتي از اين دست باعث فوران بيش از پيش خشم ملت از آمران و عاملان آن و ارتقا وحدت ملي در بين آحاد ملت ايران مي شود. دشمنان بايد بدانند كه با ترور و از ميان برداشتن نخبگان و انديشمندانى همچون سردار شهيد قاسم سليماني و شهيد محسن فخري زاده و ديگر شهداي نظامى و هسته اي،  هرگز نميتوانند به آمال خبيثانه خود براى به زير سلطه در آوردن ملت غيور ايران پيروز شوند.
سازمان زنان حزب مردم سالاري ضمن محكوم كردن اين جنايت تروريستي و تبريك و تسليت به پيشگاه مقدس حضرت وليعصر(عج)، مقام معظم رهبري، ملت شهيد پرور ايران اسلامي و خاندان مكرم ايشان، از مردم و مسئولان  درخواست دارد كه ضمن حفظ يكپارچگي  و انسجام خود با تاكيد بر حفظ منافع ملى، تمهيدات لازم را براي شناسايي هر چه سريعتر عاملان اين جنايت دهشتناك  و حفاظت و صيانت از دانشمندان و فرهيختگان به عنوان سرمايه هاي اين مرز و بوم،  فراهم آورند  همچنين از خدواند سبحان براي آن شهيد گرانقدر علو درجات و حشر با ائمه معصومين (ع) را خواستار است.
 
 
کد مطلب: 140624
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *