کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترور شهید فخری‌زاده پذیرفتنی نبود

12 آذر 1399 ساعت 13:26

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به دستگاه امنیتی در مورد ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گفت: ترور شهید فخری‌زاده پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.


نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به دستگاه امنیتی در مورد ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده گفت: ترور شهید فخری‌زاده پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.
به گزارش ایسنا، روح الله نجابت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند ‌هسته‌ای کشورمان گفت: ایالات متحده دچار توهم در برآورد شده است. متاسفانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا به این باور رسیده‌اند که هر ضربه‌ای به ایران بزنند، پاسخ نخواهیم داد و مبتنی بر این اشتباه شاهد وقوع ترورهای ظالمانه هستیم. آنهایی که آدرس غلط به دشمن داده اند تا به این باور و برآورد برسند باید پاسخگو باشند و در مقابل ملت افشا شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواست تا هر چه سریع‌تر انتخاب رئیس سازمان پژوهش و فناوری این وزارتخانه انتخاب شود تا راه شهید فخری‌زاده برای حل مشکلات کشور و کیت و واکسن کرونا با قدرت ادامه پیدا کند.
این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم به فعالان حوزه فناوری در مورد توسعه فعالیت های علمی صورت گرفته در حوزه هسته ای و بهره مندی از مواهب آن درحل مشکلات مردم تذکر داد و در تذکری به دستگاه امنیتی گفت: این ترور پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.
وی در تذکری به دولتمردان و سیاستمداران گفت: باید موضع شفاف در مقابل آمریکا، رژیم اشغالگر و دشمنان ایران داشته باشیم، زمانه، زمانه بیان شفاف و روشن مواضع است.
نجابت در پایان تذکر خود در مورد ایراد شورای نگهبان به طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم گفت: این ایراد تنها تبدیل یک ماه به دو ماه بود و مجلس اختیار دارد این مصوبه را از زمان تصویب اعلام کند نه لازم الاجرا شدن.


کد مطلب: 140784

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140784/ترور-شهید-فخری-زاده-پذیرفتنی-نبود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir