۰
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

عوارض خام‌فروشی ثابت ماند

بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از وضع عوارض صادرات مواد خام و کالاهای با ارزش افزوده پایین ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به عوارض در نظر گرفته شده این بخش در قانون بودجه امسال تغییری نکرده است
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از وضع عوارض صادرات مواد خام و کالاهای با ارزش افزوده پایین ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به عوارض در نظر گرفته شده این بخش در قانون بودجه امسال تغییری نکرده است.
به گزارش ایسنا، ‌ طبق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ که امروز (دوازدهم آذرماه) حسینعلی امیری، معاونت پارلمانی رئیس جمهوری،  در غیاب رئیس جمهوری آن را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد،  درآمد حاصل از وضع عوارض صادراتی بر مواد خام و کالاهای با ارزش افزوده پایین، موضوع ماده ۳۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر،  ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
 درآمد حاصل از وضع عوارض صادراتی بر مواد خام و کالاهای با ارزش افزوده پایین در قانون بودجه سال جاری هم همین مبلغ در نظر گرفته شده بود. البته این مبلغ در سال ۱۳۹۹ نسبت به ۱۳۹۸ حدود ۲۵ برابر شده یود.
بنابراین بررسی جزئیات بودجه سال آینده نشان‌دهنده ثابت ماندن درآمد حاصل از وضع عوارض صادراتی بر مواد خام و کالاهای با ارزش افزوده پایین است.
کد مطلب: 140786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *