۰
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۳

فراخوان اتاق بازرگانی برای اصلاح بودجه

اتاق بازرگانی ایران در فراخوانی از فعالان بخش خصوصی خواست پیشنهادات خود برای اصلاح لایحه بودجه را برای این اتاق ارسال کنند.
فراخوان اتاق بازرگانی برای اصلاح بودجه
اتاق بازرگانی ایران در فراخوانی از فعالان بخش خصوصی خواست پیشنهادات خود برای اصلاح لایحه بودجه را برای این اتاق ارسال کنند.
به گزارش ایسنا، صبح امروز، دولت رسما لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم کرد و نمایندگان تا پیش از پایان سال جاری زمان دارند که بررسی این لایحه پرداخته و در نهایت قانون بودجه را تصویب کنند.
در روزهای آینده، بررسی ابعاد لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آغاز خواهد شد و در کنار نمایندگان، فعالان بخش خصوصی نیز فرصت خواهند داشت تا پیشنهادات و انتقادات خود از لایحه را پیش از نهایی شدن بودجه، ارائه کنند.
پس از ارائه لایحه بودجه به مجلس، حالا اتاق بازرگانی ایران به فعالان بخش خصوصی فراخوان داده تا پیشنهادتشان را به مرکز پژوهش‌های اتاق ایران تحویل دهند.
این فراخوان با توجه به اهمیت بودجه و جوانب مختلف اثرگذاری تصمیمات بودجه‌ای بر متغیرهای اقتصاد کلان، محیط کسب‌وکار و فعالیت‌های بخش خصوصی در کسب‌وکارهای مختلف و همچنین تأکید اتاق ایران بر استفاده از همه ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تلاش در جهت بهبود تصمیمات بودجه‌ای منتشر شده است.
در بخشی از این فراخوان آمده است:
چنانکه مستحضرید لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. با توجه به اهمیت موضوع بودجه و جوانب مختلف اثرگذاری تصمیمات بودجه‌ای بر متغیرهای اقتصاد کلان، محیط کسب‌وکار و فعالیت‌های بخش خصوصی در کسب‌وکارهای مختلف، ریاست اتاق ایران تأکید دارند که از همه ظرفیت‌های اتاق (اتاق‌های شهرستان‌ها، کمیسیون‌ها، تشکل‌ها، اتاق‌های مشترک و آحاد فعالان بخش خصوصی) برای بررسی این لایحه و تلاش در جهت بهبود تصمیمات بودجه‌ای استفاده شود.
ازاین‌رو، خواهشمند است پیرو انتشار این اطلاعیه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۷ /۹ /۱۳۹۹ نقطه نظرات و پیشنهادهای مشخص خود را با هدف اصلاح و تکمیل تبصره‌های پیشنهادی از طریق پست الکترونیک به نشانی: Jafari.research۱۴۰۰@gmail.com برای مرکز پژوهش‌های اتاق ایران ارسال فرمایید.
این فراخوان خطاب به روسای اتاق‌های سراسر کشور، روسای کمیسیون‌های اتاق ایران، روسای تشکل‌های تابعه اتاق ایران و روسای اتاق‌های مشترک منتشر شده است.
کد مطلب: 140811
برچسب ها: اتاق بازرگانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *