۰
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۳

ارائه تسهیلات بیمه‌ای به سربازان ماهر

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از اعطای بیمه تشویقی به سربازان ماهر خبر داد.
ارائه تسهیلات بیمه‌ای به سربازان ماهر
 
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از اعطای بیمه تشویقی به سربازان ماهر خبر داد.
سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در راستای خوشایندسازی سربازی  و افزایش مهارت آموزی سربازان، قرارگاه مهارت آموزی اقدام به امضای توافقنامه همکاری با یکی از شرکت های بیمه کرده است تا از این طریق هم آموزش های مرتبط با بیمه به سربازان ارائه شود و هم یکسری مشوق ها و تخفیف های بیمه ای به سربازان ماهر ارائه شود.
وی با بیان اینکه سربازان می‌توانند در صورت علاقه به آموزش های مربوط به بیمه، دوره های تخصصی اخذ نمایندگی، کارگزاری، ارزیابی خسارت از قبیل مسئولیت، وسایل نقلیه، اشخاص، باربری، محصولات کشاورزی، بیمه‌های زندگی و ... را طی کنند، گفت:  همچنین مشمولانی که قبل از اعزام به خدمت این دوره‌ها را طی کرده باشند می‌توانند در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کرده و از مشوق های ۳۴گانه قبل، حین یا بعد از خدمت بهره مند شوند که تعیین یگان محل خدمت، استان محل خدمت، تعویق و تعجیل اعزام، توجیه و بخشش غیبت، درجه، مرخصی و ... از جمله آنهاست. 
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح افزود: همچنین سربازان ماهری که این مهارت ها را فرا گرفته باشند، پس از پایان خدمت امکان استفاده از تخفیف های بیمه ای را پیدا خواهند کرد و برابر هماهنگی انجام شده با شرکت بیمه مذکور در اولویت جذب و استخدام این سازمان نیز قرار خواهند گرفت.
کد مطلب: 140843
برچسب ها: سربازی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *