کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنده شدن نوزاد ۲ ماهه در غسالخانه

14 آذر 1399 ساعت 12:28

نوزاد ۲ ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت از طرف بیمارستان و انتقال به غسالخانه، زندگی دوباره یافت.


نوزاد ۲ ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت از طرف بیمارستان و انتقال به غسالخانه، زندگی دوباره یافت.
به گزارش ایلنا، از شب گذشته تاکنون ویدیویی در شبکه‌های مجازی استان در حال انتشار است که نشان می‌دهد این نوزاد دو ماهه بعد از مرگ زندگی دوباره یافته است.
این نوزاد ۲ ماهه با نارسایی مادرزادی در بیمارستان امام خمینی ایلام (ره) تحت مراقبت بود که شب گذشته حال نوزاد وخیم شده و فوت می کند و برای او از سوی مسئولان بیمارستان گواهی فوت صادر می‌شود.
اما هنگامی که این نوزاد برای تدفین به شهرستان آبدانان با فاصله ۱۸۰ کیلومتر از مرکز استان، انتقال داده می‌شود مسئول غسالخانه به طرز معجزه آسایی متوجه تپش قلب این نوزاد می‌شود.
پس از حضور اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان، زنده بودن نوزاد تایید و برای مراقبت بیشتر اقدامات درمانی صورت می‌گیرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص گفت: از صحت موضوع اطلاع ندارم، اما چنانچه کسی شماره تماس یا اطلاعاتی از خانواده نوزاد زنده شده دارد اطلاع دهد چرا که فوت این نوزاد بدلیل نارسایی مادر زادی بوده و تلاش می‌کنیم این مشکل رفع شود.
دکتر جمیل صادقی‌فر اظهار داشت: با معرفی این نوزاد به موسسه محکم که از بیماران دارای نارسایی مادرزادی حمایت می‌کند، می‌توان مشکل مادرزادی این نوزاد را حل کرد.
گفته می‌شود این نوزاد هم اکنون در یکی از مراکز درمانی استان خوزستان تحت مراقبت و درمان قرار گرفته است.


کد مطلب: 140875

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/140875/زنده-شدن-نوزاد-۲-ماهه-غسالخانه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir