۰
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را زیر قرائت کرد.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را زیر قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
کمال حسین‌پور به وزیر علوم: ضرورت تسریع در رسیدگی به مشکلات دانشگاه پیام نور در دو شهرستان پیران‌شهر و سردشت
حسینعلی حاجی دلیگانی خوار به همراه ۱۵ نفر از دیگر نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مهلت پاسخگویی ۱۰ روزه و ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات. به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تأمین نیروی خدمتگزار و سرایدار در تمامی مدارس کشور. به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت پرسنل بانک مهر اقتصاد سابق ادغام شده در بانک سپه. به رئیس جمهور: لزوم اجرای احکام قانون انتشار و دستری آزاد به اطلاعات در مهلت پاسخگویی ۱۰ روزه و ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری.
عباس مقتدایی به وزیر صنعت: لزوم حایت از فروشندگان نوشت‌افزار. به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت توجه و پیگیری در خصوص افزایش سهمیه بیمه قالیبافان. به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اختصاص اینترنت پرسرعت بر پایه فیبر نوری به تمام مدارس کشور. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت لغو بخشنامه‌های غیرضروری در جهت توسعه صادرات و تسهیل صادرات غیرنفتی. به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی و فرآورده‌های تبدیلی با تأکید بر ارتقاء کیفیت و برندسازی محصولات.
حسین میرزائی به همراه ۵ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تغییر افراد غیرمتخصص و غیرمتعهد در حوزه ریاست دانشگاه فرهنگیان استان سمنان.
جلال محمودزاده به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تأمین به موقع سهمیه قیر راه‌های روستایی مناطق سردسیر کشور.
کد مطلب: 141507
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *