۰
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۸

ضدعفونی مراکز مختلف با ربات خودران

شرکت"ال‌ جی" اخیرا ربات خودران خود که مجهز به اشعه فرا بنفش برای ضدعفونی کردن محیط‌های مختلف است را توسعه داده است.
ضدعفونی مراکز مختلف با ربات خودران
شرکت"ال‌ جی" اخیرا ربات خودران خود که مجهز به اشعه فرا بنفش برای ضدعفونی کردن محیط‌های مختلف است را توسعه داده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از پی آر نیوزوایر، جدیدترین ربات اضافه شده به خانواده ربات‌های "CLOi" ال جی می‌تواند به بهترین نحو هتل‌ها، مدارس، دفاتر، رستوران‌ها و مراکز خرده فروشی را ضدعفونی کند.
شرکت کره‌ای "ال جی الکترونیک"(LG Electronics) اخیرا از توسعه رباتی خودران خبر داده که از نور فرابنفش(UV-C) برای ضد عفونی مناطقی که بیشتر از سایر مناطق مورد لمس قرار گرفته و پرتردد هستند، استفاده خواهد کرد. ال جی قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۱ ربات مجهز به اشعه فرابنفش را در اختیار مراکز آموزشی، شرکت‌ها، خرده فروشی‌ها، رستوران و مراکز حمل و نقل ایالات متحده قرار دهد.
"مایکل کوسلا"(Michael Kosla)، معاون شرکت ال جی گفت: ما امیدواریم که اولین ربات اشعه فربنفش ال جی به مشتریان ما آرامش خاطر دهد. همه کاربران چه مهمانان هتل، چه دانش آموزان حاضر در کلاس‌های درس و چه مراجعه کنندگان به رستوران و مشاغل دیگر می‌توانند اطمینان داشته باشند که ربات خودکار ال جی به کاهش تماس آنها با باکتری‌ها و میکروب‌های مضر کمک خواهد کرد.
پیش‌بینی می‌شود که ربات جدید ال جی به طور رسمی در نمایشگاه "سی.ای.اس"(CES) سال ۲۰۲۱ رونمایی شود. این ربات به دلیل طراحی منحصر به فردش، قادر خواهد بود به راحتی در اطراف میزها، صندلی‌ها و سایر مبلمان حرکت کند. این ربات به طور کلی در مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه سطوح قابل لمس یک اتاق را تحت تابش قرار می‌دهد و قادر است با یک بار شارژ چندین منطقه را ضد عفونی کند.
کاربران می‌توانند از طریق تلفن‌های هوشمند یا تلبت بر کار این ربات از راه دور نیز نظارت داشته باشند. این اولین ربات از سری جدید ربات‌های خودران "CLOi" ال جی است که برای معرفی در ایالات متحده طی سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.
کد مطلب: 141536
برچسب ها: ربات‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *