۰
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹

لطفا استقلال را نابود نکنید

در کانون مدیریتی استقلال متاسفانه باندهای قدرتی شکل گرفته که هر کس در آن سعی می کند منافع خود را پیش برده و اهداف خود را محقق کند .
لطفا استقلال را نابود نکنید
در کانون مدیریتی استقلال متاسفانه باندهای قدرتی شکل گرفته که هر کس در آن سعی می کند منافع خود را پیش برده و اهداف خود را محقق کند .
این اتفاق های ناگوار در باشگاه استقلال در شرایطی صورت می گیرد که مدتی است این باشگاه به آرامش رسیده و سرپرست استقلال سعی دارد بدون سر و صدا ، هیاهو و جار و جنحال های تبلیغاتی امور باشگاه را پیش برده و شرایط را برای خصوص سازی واقعی استقلال و عرضه سهام باشگاه در بورس و فرابورس آماده کند .
اما گویا کسانی که با عینک منافع شخصی و جناحی به قضیه می نگرند ، پیشرفت امور برایشان بسیار بد و تلخ آمده که تلاش دارند به هر طریق ممکن زیر پای زحمت کشان باشگاه را خالی کنند . موضوع نیز کاملا روشن است ؛ این باندهای قدرت در استقلال به دنبال این بوده و هستند که باشگاه را به ورشکستگی برسانند تا به زعم خود بتوانند زمینه خرید باشگاه را با قیمتی نازل برای خود و دوستانشان فراهم کنند . این عده که متاسفانه در بین آنها چهره های فوتبالی و باصطلاح پیشکسوت باشگاه نیز دیده می شود از این نکته غافلند که وقتی باشگاهی چون استتقلال می خواهد خصوصی شده و سهامش وارد بورس شود ، زمینه ها و ۱یش شرط های قانونی بر این روند ساری و جاری بوده و نمی توانند با تفکر خام خود باشگاه استقلال را ورشکسته جلوه دهند . بی جهت هم نبوده که ساختمان باشگاه ، کمپ مرحوم حجازی ، ورزشگاه مرغوبکار و … جملگی سندشان به نام باشگاه استقلال خورده تا با افزایش سرمایه باشگاه ، پروسه خصوصی سازی باشگاه استقلال و ایضا پرسپولیس به صورت قانونی از سوی وزارت ورزش و طی جلسات مختلف کارشناسی با مسوولان اقتصادی و سازمان بورس دنبال شده و به مراحل نهایی این روند نزدیک و نزدیک تر شویم .
متاسفانه این باندهای قدرت طلب و سودجو که متاسفانه رد پایشان را نیز می توان در هیات مدیره استقلال جست و جو کرد ، یا از این روندهای قانونی بی خبرند یا چشمان خود را بر روی حقایق بسته اند تا در مقام عمل تیشه به ریشه استقلال بزنند .
بدیهی است از وزارت ورزش انتظار می رود که با رصد تمام اتفاقاتی که پیرامون باشگاه استقلال صورت می گیرد اجازه ندهد تا کسانی که قصدشان ضربه زدن به منافع این باشگاه است بتوانند مطامع شخصی خویش را پیش ببرند . بی شک خصوصی سازی واقعی باشگاه استقلال و سهمیم شدن طرفداران ، پیشکسوتان حقیقی و کسانی که سرمایه گذار واقعی هستند ( نه کسانی که پول می آورند و بعد بهره آن را می گیرند ) این باشگاه را به سرمنزلی درست رهنمون می سازد و یک بار برای همیشه دست تمام کسانی را که منفعت طلبانه و با کارهای دلالی و واسطه گری پول های کلان باد آورده از قبل باشگاه استقلال به جیب زده اند را قطع می کند و این آن هدف راستینی است که دلسوزان واقعی استقلال دنبال می کنند .

نویسنده : حجت اله اکبرآبادی
منبع : فرهنگ ایرانیان
 
کد مطلب: 141557
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *