۰
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۷

وزارت بهداشت: یلدا را مجازی برگزار کنید

سخنگوی وزارت بداشت تاکید کرد که همچنان مهمترین عامل انتقال بیماری کووید-۱۹ در کشور، مربوط به دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است.
سخنگوی وزارت بداشت تاکید کرد که همچنان مهمترین عامل انتقال بیماری کووید-۱۹ در کشور، مربوط به دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است.
به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: امروز همزمان با ولادت بانوی صبر و مقاومت حضرت زینب (س)، به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است. بیش از ۱۰ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و پرستاران عزیز کشورمان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه نبرد با بیماری، این بار نه در لباس رزم، بلکه در لباس سپید سلامت مشغول خدمت‌رسانی به بیماران و مداوای آنها هستند.
وی افزود: با همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ فروزندگی این ستارگان درخشان عرصه سلامت بر ما نمایان‌تر شد و سردمداران این جدال سهمگین همچون فرشتگانی سختکوش، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نجاتبخش و یاریگر هم‌نوعان خود باشند.
لاری ادامه داد: با درود به ارواح پاک شهدای سلامت، به خصوص شهدای پرستاری و پاسداشت یاد و نام آنها، فرارسیدن روز پرستار را به این خدمت گذاران بی ادعا تبریک می‌گوییم. قطعا مردم قدرشناس ایران با تداوم همکاری مسئولانه‌شان در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه عادی انگاری شرایط کمک می‌کنند تا از فشار کاری این روزهای این عزیزان کاسته شود.
وی خطاب به مردم گفت: همچنان مهمترین عامل انتقال بیماری کووید-۱۹ در کشور، مربوط به دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی است. برگزاری آیین سنتی یلدا در شرایط حال حاضر بیماری در کشور، ممکن است به قیمت از دست دادن عزیزان‌مان تمام شود. بنابراین از شما هموطنان فهیم کشورمان می‌خواهیم کمک کنید که با برگزاری یلدای امسال دور از هم و به صورت مجازی، شادی بلندتر شدن روزهای پس از شب یلدا را به قیمت بیماری و یا از بین رفتن عزیزان‌مان بدل نکنیم.
کد مطلب: 141783
برچسب ها: یلدا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *