۰
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

سردار پاکپور درگذشت سردار ابوحمزه را تسلیت گفت

سردار محمد پاکپور طی پیامی عروج فرمانده سابق سپاه استان کرمان را تسلیت گفت.
سردار محمد پاکپور طی پیامی عروج فرمانده سابق سپاه استان کرمان را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت درگذشت فرمانده شجاع و ولایتمدار دوران دفاع مقدس، سردار جانباز سرافراز سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سابق سپاه استان کرمان، پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«انّا لله وانّا الیه راجعون»
عروج ملکوتی جانباز سرافراز، پیشکسوت و فرمانده شجاع و مخلص دوران دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه که عمر با برکت خویش را با سختکوشی و مجاهدت مخلصانه در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اقتدار و امنیت کشور به پایان برد و پس از سال‌ها درد و رنج صدمات و مجروحیت‌های متعدد ناشی از حضور مستمر در جبهه‌ها و مناطق عملیاتی کشور به لقاءالله پیوست را به خانواده معزز و تمامی همکاران و همرزمان آن فقید سعید، بویژه مردم ولایتمدار و پاسداران عزیز استان‌های سمنان و کرمان تسلیت عرض می‌نمایم.
بی تردید، خاطرات و ایثارگری‌های آن فرمانده دلاور در صحنه‌های مختلف جهاد و شهادت، خصوصاً دوران پرافتخار و نورانی هشت سال دفاع مقدس و همچنین خدمات و تلاش‌های ارزشمند ایشان در جای جای میهن اسلامی، از جمله استان‌های سمنان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، کرمان و... که الگو و نمونه‌ای شایسته از مسئولیت‌پذیری انقلابی و تکلیف‌مداری و نیز توشه و ذخیره‌ای از اعمال صالح و قرین اجر اخروی در پیشگاه خداوند متعال است، هیچ‌گاه از اذهان مردم قدرشناس و همرزمان عزیز آن برادر خستگی‌ناپذیر فراموش نخواهد شد.
اینجانب از درگاه خداوند منان برای آن فرمانده جانباز پیشکسوت، آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانوادۀ گرامی ایشان، خاندان معزز ابوحمزه و سایر بازماندگان و همرزمان آن فقید سعید، سلامتی، شکیبایی و اجر جزیل، مسئلت می‌نمایم.
سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه
کد مطلب: 141888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *