۰
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع سازمان‌ها و مجموعه‌ها در انجام تکالیف در خصوص عملیاتی کردن نقشه ایمنی راه‌ها. به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت حمایت از مجموعه‌های ورزشی آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا.
محمد وحیدی نماینده بجنورد به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تأمین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی لازم در مراکز بهداشتی - درمانی شبانه روزی.
علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به آلودگی پساب و فلورهای شرکت‌های نفتی زیرمجموعه وزارت نفت در روستاهای حوزه انتخابیه و نابودی زمین‌های کشاورزی و تهدید سلامت مردم آن منطقه.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت برق برخلاف افزایش ۷ درصدی اعلام شده در ابتدای سال ۹۹.
ولی اسماعیلی نماینده گرمی و دشت مغان به وزیر نیرو: لزوم اختصاص حقابه استان اردبیل و مغان از رودخانه ارس و رسیدگی به تبعات اجتماعی انتقال آن به شهرستان دیگر.
مهدی طغیانی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم پیگیری مستمر اجرای قانون بودجه در زمینه الزام پزشکان، وکلا و سایر رسته‌های مصرحه در قانون به استفاده از کارتخوان به خصوص در شرایط بیماری کرونا.
ابراهیم رضایی به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: لزوم کنترل گرانی لاستیک و قطعات خودرو.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به نقض تعهد شرکت ایران خودرو در خصوص شرکت ایران خودروی تبریز و ممانعت از فعال کردن ظرفیت خط خالی.
محمدرضا دشتی اردکانی به همراه ۳۲ نماینده دیگر به وزیر کار و رفاه اجتماعی: لزوم مشمول شدن شغل مقنی گری در ردیف مشاغل بیمه اجباری سازمان تأمین اجتماعی.
جلال محمودزاده به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت توجه بیشتر به کیفیت خودروی تولید داخل. لزوم جلوگیری از تبانی کارشناسان زیست محیطی استان‌ها با کارگاه‌های تولیدی آلاینده هوا به خصوص پتروشیمی‌ها. به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور: تعیین قیمت عادلانه محصولات کشاورزی. به وزیر اقتصاد: لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد بانک‌ها و جلوگیری از دریافت کارمزدهای غیرقانونی به بهانه‌های مختلف.
احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر کشور: لزوم برخورد با عاملان تخریب آلونک زن سرپرست خانوار در بندرعباس و اعلام نتیجه جهت تنویر افکار عمومی.
حسین میرزایی نماینده اصفهان به وزیر صمت: لزوم توجه به سرمایه‌گذاری جدید در معادن کشور به خصوص معدن تیتانیوم کهنوج کرمان. لزوم جلوگیری از عزل و نصب‌های غیرقانونی و غیرحرفه‌ای. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تبعیض در پرداختی به بازنشستگان.
جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به کمبود روغن نباتی ناشی از عدم مدیریت صحیح توزیع.
سید مجتبی محفوظی به وزیر علوم: با توجه به تصویب قبلی وزارت خانه علوم، دلیل لغو کنکور نظام قدیم برای سال ۱۴۰۰ چیست؟
کد مطلب: 141969
برچسب ها: مجلس نمایندگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *