۰
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: 
حسین میرزایی به همراه ۲۱ نماینده دیگر به وزیر نیرو: ضرورت رسیدگی به وضعیت بیت المال و استفاده  از برق رایگان.
محمدرضا صباغیان بافقی به رئیس جمهور: اینکه چرا قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان نظام مهندسی و سازمان زندان‌ها اجرا نمی‌شود؟ به وزیر ورزش و جوانان: چرا علی رغم تاکید ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر پرداخت 27 صدم درصد تعرفه مالیات بر ارزش افزوده به درستی اجرا نشده است.
انور حبیب زاده بوکانی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم اختصاص بودجه کافی و توجه به سهم آموزش های مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ویژه در شهرستان حوزه انتخابیه.
علی زنجانی حسنلویی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اختصاص بودجه کافی به راهداری به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور. به وزیر بهداشت و درمان: علت بالا رفتن آمار مرگ و میرهای ناشی از کرونا در آذربایجان غربی چیست؟ به وزیر بهداشت و درمان: لزوم تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی در بیمارستان ها. به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تعیین تکلیف مربیان قرآنی و پیش دبستانی. به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم نظارت بر واردات خوراک دامی چیست؟
عباس مقتدایی به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صنعت، معدن و تجارت: ضرورت توجه به ظرفیت بازارهای جهانی جهت صادرات گیاهان دارویی
علیرضا ورناصری به همراه ۵۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اجرای اصل ۱۷۶ قانون اساسی در حفاظت از دانشمندان و مدیران جهادی کشور.
کد مطلب: 142290
برچسب ها: مجلس نمایندگان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *