۰
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲

۶۰درصد مردم ورزقان هنوز اسکان داده نشده​اند

نماینده خدابنده در نطق میان دستور خود از اختلاف و فتنه انگیزی سیاسی و قومی با شیوه های نوین از سوی برخی سیاستمداران داخلی سخن گفت.
به گزارش خبرآنلاين، محمدعلي موسوي افزود: مسئولان بايد از هر تنشي جلوگيري کنند و با الهام از رهنمودهاي رهبري از هر چالشي پرهيز کنند. چون اختلاف و بگو مگوهاي مسئولان يک عمل ناصواب است.
وي به استناد خطبه​اي از نهج​البلاغه خطاب به مسئولان گفت: با يکديگر تنازع و اختلاف نداشته باشيد که فشل و سست مي​شويد. ايجاد اختلاف تفرقه و تشتت، فتنه شيطاني است.
دهقاني الله​وردي نماينده ورزقان نيز در نطق امروز خود اظهار داشت: به ساده لوحان و مرعوبان توصيه مي​کنم که به بهانه مذاکره با آمريکا در دل مردم اميد ايجاد نکند. امريکا کي حسن نيت نشان داده است؟ فرمايشات رهبري در اين زمينه فصل الخطاب است و بايد به رهنمودهاي پيامبر گونه ايشان توجه شود.
به گفته وي هر سه قوه لازم است با وحدت با يکديگر به کار خود بپردازند. دهقاني ادامه داد: رئيس جمهور هم اجازه ندهد که از طرح سوال از وي حاشيه​اي ساخته شود. لازم است ايشان با پاسخي اقناع کننده در يک فضاي دوستانه و صميمانه به سوالات نماينگان پاسخ دهد.
وي از وضعيت نامناسب مردم زلزله زده ورزقان نيز ياد کرد و گفت: مردم وحشت زده با سرماي موجود دست و پنجه نرم مي​کنند و متاسفانه وعده​ها تماما عملياتي نشده است. کمک يک ميليون توماني به زلزله زدگان نيز از سوي استاندار به شکل سليقه​اي توزيع مي​شود. در چنين شرايطي وزير مسکن به وعده خود در احداث خانه براي زلزله زدگان عمل کند و وزير نفت نيز فکري به حال سوخت مورد نياز مردم در اين فصل سرما بکند.
به گفته نماينده ورزقان، هنوز ۶۰ درصد مردم زير ديوارهاي شکسته و در چادرهاي موقت زندگي مي ​کنند.
کد مطلب: 14233
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *