کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت برای مقابله با آلودگی هوا ورود کند

10 دی 1399 ساعت 13:43

نایب رییس مجلس با تاکید بر لزوم ورود جدی دولت برای مقابله با آلودگی هوا گفت که علی رغم تعطیلی هفته آینده مجلس، کمیسیون تلفیق به صورت سه شیفت جلسات خود را برگزار خواهد کرد.


نایب رییس مجلس با تاکید بر لزوم ورود جدی دولت برای مقابله با آلودگی هوا گفت که علی رغم تعطیلی هفته آینده مجلس، کمیسیون تلفیق به صورت سه شیفت جلسات خود را برگزار خواهد کرد.
به گزارش ایسنا امیرحسین قاضی زاده هاشمی که اداره بخش پایانی جلسه علنی امروز (چهار شنبه) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، سالروز حضور با بصیرت ملت بزرگ ایران در یوم‌الله ۹ دی را تبریک گفت و افزود: خداوند نیت کرده که ملت ایران در جایگاه‌های بلندی باشد ان شاءالله که همچنان نصرت خود را همراه مردم قرار دهد.
وی با تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و چهلم شهید محسن فخری‌زاده از مردم اردبیل و پذیرایی گرم و صمیمانه آنها در سفر استانی اخیر قدردانی کرد و گفت که موضوعات این سفر دنبال خواهد شد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به  تذکر حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر درباره ‌اجرای قانون تامین کالای اساسی گفت: این موضوع به نوعی مصوبه دولت است که اخیرا در ستاد کرونا اصلاح شد و مجلس هم در این باره مصوبه ای داشت لذا باید هر چه سریعتر اجرایی شود که مردم منتظر هستند.
قاضی زاده به آلودگی هوا در برخی از استان های کشور اشاره و اظهار کرد: فصل وارونگی هوا است، وضعیت محیط زیست و هوا به ویژه در شهرهای صنعتی مانند اصفهان، اراک، قزوین و مشهد خوب نیست. لازم است دولت به این موضوع توجه جدی کرده و سازمان محیط زیست نیز به وظایفش عمل کند.
وی در پایان گفت که مجلس هفته آینده برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه جلسه علنی نخواهد داشت اما اعضای کمیسیون تلفیق بودجه به صورت سه شیفت جلسات را برگزار خواهند کرد، لذا امیدوارم مشکلاتی که در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره بودجه مطرح شد نیز مرتفع شده و گزارش کمیسیون تلفیق بر مبنای بودجه ساختارمند، منضبط، عملی و شفاف ارائه شود.


کد مطلب: 142360

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/142360/دولت-مقابله-آلودگی-هوا-ورود-کند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir