۰
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۸

ساخت مینی‌ربات مفصل‌دار چوبی جهان

پژوهشگران چین، یک ربات کوچک را طراحی کرده‌اند که از چوب ساخته شده است و به خاطر داشتن مفاصل بسیار می‌تواند به سادگی حرکت کند.
ساخت مینی‌ربات مفصل‌دار چوبی جهان
پژوهشگران چین، یک ربات کوچک را طراحی کرده‌اند که از چوب ساخته شده است و به خاطر داشتن مفاصل بسیار می‌تواند به سادگی حرکت کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از کیک‌استارتر، پژوهشگران چینی، نوعی مینی‌ربات طراحی کرده‌اند که از مفاصل زیادی تشکیل شده است و به همین دلیل می‌تواند تحرک زیادی داشته باشد. این ربات اگرچه بسیار کوچک است اما تعداد قابل‌توجه مفاصل، قابلیت‌های بسیاری را به آن می‌بخشند.
همه بخش‌های این ربات به صورت جزئی طراحی شده‌اند و در ساخت آن از مواد طبیعی مانند چوب نیز استفاده شده است. پژوهشگران باور دارند که این ربات موسوم به "Robot-GB"، پیشرفته‌ترین مدل کوچک ربات چوبی دارای مفصل به شمار می‌رود که تاکنون در جهان ساخته شده است.

کاربران ابتدا نمونه Robot-GB سفارشی خود را دریافت خواهند کرد و سپس با مراجعه به نمودار داده شده می‌توانند سه جفت چشم، سه دهان و سه گوی شبیه به جواهر را انتخاب کنند. انتخاب‌های کاربران در پایان رقابت جمع‌آوری خواهند شد. اگر کاربران، انتخابی نداشته باشند و یا دستورالعمل‌های آنها نامشخص باشد، به آنها پیش‌فرض‌هایی ارائه خواهد شد.
ربات Robot-GB، یک شاهکار هنری کوچک به شمار می‌رود. این ربات، بسیار کوچک و پیچیده است و از ۲۰۰ بخش کوچک تشکیل می‌شود که باید سر هم شوند.
سازندگان در حال حاضر، یک خط تولید مطلوب را برنامه‌ریزی کرده‌اند و با تامین‌کنندگان مواد مورد نیاز و چندین کارگر نیز تماس گرفته‌اند. آنها اطمینان دارند که می‌توانند در مدت زمان تعیین شده، ۱۰۰ قطعه از این شاهکار هنری کوچک را بسازند.
کد مطلب: 142604
برچسب ها: مینی ربات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *