کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسپولیس بر مدار تساوی

16 دی 1399 ساعت 19:10

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، با تساوی بدون گل به پایان رسید.


دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار معوق هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
نیمه اول:
در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم و در بیش‌تر دقایق توپ در میانه زمین در جریان داشت. البته در همین دقایق نخست سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سروش رفیعی نتوانست توپ را به خوبی روی دروازه ارسال کند و این موقعیت به فرصت گل خوبی تبدیل نشد.
در ادامه بازی هم دو تیم سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه حریف را با خطر روبه‌رو کنند اما اشتباه در ارسال‌ها و قطع پاس‌ها در میانه زمین اجازه نداد فرصت گلی روی دروازه‌ها خلق شود تا شاهد گردش توپ در میانه زمین باشیم.
در دقیقه ۳۷، سپاهانی‌ها از سمت چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای کی‌روش استنلی ایجاد کردند اما ضربه سر این بازیکن را لک مهار کرد.
در دقیقه  ۴۰، دانیال اسماعیلی‌فر روی پاس کی‌روش استنلی با لک تک به تک شد اما شوت او از کنار دروازه به  اوت رفت.
نیمه دوم:
در آغاز نیمه دوم، شاگردان گل‌محمدی که به دنبال پیروزی در بازی خانگی بودند، بازی را  هجومی آغاز کردند و با وجود این که در دقایق ابتدایی فرصت گل چندانی خلق نکردند اما بهتر از حریف بازی عمل کردند.
در دقیقه ۶۴، روی یک پاس به درون محوطه جریمه سپاهان، احسان پهلوان به توپ رسید و با شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ او را پیام نیازمند مهار کرد.
در دقیقه ۶۸، روی یک پاس بلند توسط سیامک نعمتی، احسان پهلوان با پیام نیازمند تک به تک شد و در ادامه شوت هافبک پرسپولیس به دخالت نیازمند راهی کرنر شد.
در دقیقه ۷۸، روی یک ارسال از سمت راست، احسان پهلوان درون محوطه جریمه سپاهان به توپ رسید اما ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.
 در دقیقه ۸۴، سروش رفیعی از میانه‌های میدان صاحب توپ شد و با چند قد حرکت از پشت محوطه جریمه، دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت راهی به دروازه پیدا نکرد.
 در دقیقه ۸۸، سجاد شهباززاده درون محوطه جریمه پرسپولیس به توپ رسید و با یک شوت محکم دروازه را هدف قرار داد که با واکنش لک توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و در ادامه شوت دوم شهباززاده را هم دوباره لک مهار کرد.
 در این دیدار و به‌خصوص نیمه دوم حامد لک و پیام نیازمند بارها با واکنش‌های خود مانع از گلزنی حریف شدند.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه (۸۰ سعید حسین‌پور) و وحید امیری.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن (۷۴ شایان مصلح)، مرتضی منصوری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (۷۴ محمدرضا خلعتبری)، کی‌روش استنلی (۱+۴۵ محمد محبی) و سجاد شهباززاده.


کد مطلب: 142717

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/142717/پرسپولیس-مدار-تساوی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir