کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقام ترور سردار سلیمانی را نگیریم، آرام نمی‌گیریم

24 دی 1399 ساعت 12:59

نماینده مردم ورزقان گفت: هنوز سینه ما مالامال کینه از اقدامات پلید ترامپ قمارباز بوده و تا انتقام اقدامات ظالمانه آمریکایی به خصوص ترور و شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را از عاملان و آمرانش نگیریم، آرام نمی‌گیریم.


نماینده مردم ورزقان گفت: هنوز سینه ما مالامال کینه از اقدامات پلید ترامپ قمارباز بوده و تا انتقام اقدامات ظالمانه آمریکایی به خصوص ترور و شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را از عاملان و آمرانش نگیریم، آرام نمی‌گیریم.
به گزارش ایسنا، الله وردی دهقانی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: به ترامپ قمارباز و وزیر خارجه مجنونش و سردمداران فاسد تروریست و جانی کاخ سفید هشدار می‌دهم مراقب گفتار سخیف، کردار کثیف و پندار پلید خود باشند. هنوز سینه ما مالامال کینه از اقدامات پلید شما بوده و تا انتقام اقدامات ظالمانه شما به خصوص ترور و شهادت نور چشمانمان، سیدالشهدای مقاومت، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را از عاملان و آمرانش نگیریم، آرام نمی‌گیریم.
دهقانی با اشاره به حمله ایران به پایگاه‌ نظامی عین الاسد در عراق گفت: در هم کوبیده شدن لانه تان در عین الاسد، متلاشی شدن آهن پاره‌های به ظاهر مدرن و تهدید سربازان و افسرانتان و شکست مفتضحانه شما در سوریه، عراق، فلسطین، لبنان، یمن و افغانستان توسط سپاه پاسداران همیشه پیروزمان را در ذهن خود تجسم کنید و بدانید اگر دست از پا خطا کنید، به شدت پاسخ پشیمان کننده از نیروهای مسلح عزیزمان خواهید گرفت.
این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خطاب به سردمداران حکومت آمریکا گفت: به شما توصیه می کنم در برابر عظمت ملت بزرگوار و استوار ایران و رهبر عظیم الشأن سر تعظیم فرود آورده و به خاطر جنایات پیشین خود، اقدامات تروریستی، اعمال تحریم‌های ظالمانه، عهدشکنی در مقابل ملت ایران و تحمیل هزاران میلیارد دلار خسارت به نظام و مردم ایران، عذرخواهی و نسبت به حذف تمام تحریم‌های اعمالی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بدون قید و شرط اقدام و نسبت به جبران خسارات تحمیلی تلاش کنید تا شاید بتوانید ذره‌ای از اعتماد سیاستمداران کشورمان را برای بازگشت به برجام را زنده کنید.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، آمریکایی‌ها و اجانب اروپایی و منطقه‌ای را سال‌ها کنار گذاشته و آنها را از محاسبات و مراودات اقتصادی، سیاسی و تجاری خود حذف کرده و به دنیای بدون آنها رسیده و از آنها عبور کرده است و به خوداکتفایی در همه زمینه‌ها یقین حاصل کرده است. مردم ایران به زندگی عزتمندانه با سربلندی و قامتی استوار و شکست ناپذیر بدون شما انس گرفته‌اند.
دهقانی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای دشمن شکن دانشمندان وجه المصالحه برخی جریانات غرب‌گرا و غرب زده شود، گفت: با این اوصاف، دشمنان آرزوی برجام‌های مختلف از جمله برجام موشکی را به گور خواهند برد. به رئیس جمهور و دولت توصیه می‌کنم هرگز به فکر مذاکره با آمریکا نباشند.


کد مطلب: 143145

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/143145/انتقام-ترور-سردار-سلیمانی-نگیریم-آرام-نمی-گیریم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir