۰
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

حکمرانی رئال مادرید در اروپا

رئال مادرید همچنان بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.
رئال مادرید همچنان بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوفا جدیدترین فهرست بهترین تیم های لیگ قهرمانان را منتشر کرد که رئال مادرید در رتبه نخست قرار دارد. سفیدپوشان که با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت ها محسوب می شوند بیشترین حضور را در این بازی ها نیز دارند و در ۵۱ دوره ۴۴۵ بار به میدان رفتند. همچنین بیش از دیگر تیم ها پیروز شدند (۲۶۵) و شکست خوردند (۱۰۳). علاوه بر این بیشترین گل های زده (۹۴۸) و خورده (۴۸۹) را به خود اختصاص دادند. در مجموع تیم مادریدی ۶۰۷ امتیاز به دست آورده است. در جایگاه دوم بایرن مونیخ با ۱۱۲ امتیاز اختلاف دیده می شود. باواریایی ها از ۲۱۱ پیروزی و ۷۳ مساوی ۴۹۵ امتیاز به دست آوردند. در رتبه سوم بارسلونا دیده می شود که در ۳۲۵ بازی ۱۹۳ برد کسب کرده است. 
لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس بیشترین نماینده را در  ۳۰ تیم برتر لیگ قهرمانان دارند. هر دو لیگ چهار تیم در این فهرست دارند. علاوه بر رئال مادرید و بارسلونا، اتلتیکو مادرید (رتبه ۱۷) و والنسیا (۲۶) تیم های اسپانیایی حاضر در این لیست هستند. منچستریونایتد (۴)، لیورپول (۷)، آرسنال (۱۲) و چلسی (۱۴) نمایندگان انگلیس هستند. سومین لیگ به سری آ تعلق دارد که  یوونتوس (۵)، میلان (۶) و اینتر (۱۵) در میان ۳۰ تیم برتر دیده می شوند. 
جایگاه بنفیکا (۸) و پورتو (۹) عجیب است. دو تیم پرتغالی در میان ۱۰ باشگاه برتر قرار گرفته اند. المپیاکوس (۲۳) و پاناتینایکوس یونان (۲۹)، سلتیک (۱۳) و گلاسکو رنجرز اسکاتلند (۲۲)، ستاره سرخ (۲۱)، روزنبرگ نروژ (۲۷)، دینامو زاگرب (۳۰) و دینامو کی‌یف (۱۱) از نام های قابل توجه این فهرست هستند. پاری‌ سن ژرمن در جایگاه بیست و پنجم، یک رتبه بالاتر از والنسیا قرار دارد. 
کد مطلب: 143201
برچسب ها: رئال مادرید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *