۰
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ٢۵ نفر در پی آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ٢۵ نفر در پی آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان مسکونی خبر داد.
سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:۴٨ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله اختیاریه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های حامل تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند. 
وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان ١٠ واحدی و پنج طبقه بود که در طبقه منفی یک و همکف آن پارکینگ واقع شده بود. در طبقه منفی یک سه دستگاه خودرو وجود داشت که یک دستگاه خودرو که "بی ام دبیلو" بود دچار حریق شده و کاملا شعله ور بود.
ملکی افزود: تقریبا هیچ بخشی از این خودرو سالم نمانده بود و شدت دود و حرارت به حدی بود که گچ های سقف کاملا تخریب شده بود و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود. 
وی با بیان اینکه افراد بسیاری در منازل خود محبوس شده بودند گفت: آتش نشانان تحت تدابیر عملیاتی با تجهیزات خاموش کننده به طبقه منفی یک نفوذ کردند و گروه دیگر با دستگاه های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و ساکنان را خارج کردند. در نهایت همه ساکنان شامل ٢٠ خانم و پنج آقا با سنین مختلف به سلامت خارج شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: در این بین خانمی که مشکل جسمانی داشت را هم با احتیاط کامل از ساختمان خارج کردند. این حادثه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. 
وی گفت: حریق خاموش و از گسترش آن به اطراف که چندین خودرو دیگر وجود داشت جلوگیری شد. نفرات خارج شدند و محل به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده شد. 
وی افزود: در گذشته هم تاکید کرده بودیم که وجود سیستم های ایمنی، در های مقاوم در برابر حریق، سیستم های اعلام و اطفا حریق از به خاطر افتادن جان و مال شهروندان جلوگیری می کند.
کد مطلب: 143242
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *