کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری ایام فاطمیه ممنوع است

27 دی 1399 ساعت 18:41

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بازار روزها در صورت عدم رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند.


 فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بازار روزها در صورت عدم رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند.

حسین عباسی عصر شنبه ۲۷ دی ماه در نشست ستاد کرونا این شهرستان که با حضور تمام اعضا برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در پیشوا آبی است که با توجه به عدم ابلاغ شیوه‌نامه اختصاصی و تا زمان ابلاغ، همان محدودیت‌های شرایط زرد اعمال و فقط مقداری گشایش در فعالیت صنوف و ادارات ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: درخصوص نحوه اجرای محدودیت‌ها تابع ستاد استانی و ملی کرونا هستیم و باید به‌گونه‌ای شرایط را مدیریت کنیم که تناقضی بین اعمال محدودیت‌ها و برگزاری تجمعات و مراسم مناسبتی ایجاد نشود.
نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا یادآور شد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا، برگزاری هرگونه تجمع طی ایام فاطمیه در شهرستان پیشوا ممنوع است.
عباسی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، بازار روزها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برپا و با اعمال نظارت دقیق، در صورت ازدحام جمعیت و عدم رعایت بهداشت تعطیل خواهند شد.
فرماندار شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: دستیابی به وضعیت آبی حاصل تلاش گروه‌های مختلفی از کادر درمان و بسیجیان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و همکاری بسیار خوب مردم است.
‌این مقام مسئول تصریح کرد: این شرایط بسیار ناپایدار است و کوچکترین غفلت و عادی‌انگاری از سوی مسئولان و مردم باعث شدت یافتن شیوع ویروس خواهد شد.


کد مطلب: 143312

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/143312/برگزاری-ایام-فاطمیه-ممنوع

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir