۰
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به ممسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
کیوان مرادیان کوچکسرائی به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت: درباره لزوم جلوگیری از افزایش قیمت سه باره مواد شوینده در پی سال جاری.
محمدرضا صباغیان بافقی به رئیس جمهور: چرا علی رغم تاکید قانون اصلاح مواد تبصره 6 ماده 12 در رابطه با حقوق دولتی وصولی معادن ردیف بودجه مربوط به این تبصره حذف شده است؟
عباس مقتدایی به رئیس جمهور: ضرورت توجه به آلودگی ناشی از استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها و به خطر افتادن سلامتی مردم.
مهدی عسگری به همراه 42 نفر از نمایندگان به وزیر صمت: درباره ضرورت اتخاذ سیاست های حمایتی و سوق دادن منابع و ظرفیت‌های کشور در تولید انواع ورق ها و قطعات فولاد و آلیاژها با ارزش افزوده بالا.
حبیب اله دهمرده به رئیس جمهور: لزوم اقدام جدی در حل مشکل حاشیه نشینی شهر زابل.
سیدسلمان ذاکر به وزیر اقتصاد: لزوم رسیدگی به تعطیلی و عدم اقدامات بانک صادرات و دیگر بانک‌ها در منطقه حسین آباد. لزوم معاف نمودن مالیات مراکز آموزشی وزارت آموزش و پرورش دولتی به لحاظ ارائه خدمات آموزشی. به وزیر صمت: لزوم رفع محدودیت صادرات سیب تا عید و رفع تعهد ارزی و جایگزینی ارز تهاتری به جای آن.
فرهاد بشیری به وزیر نیرو: لزوم اتخاذ تدابیر لازم از هم اکنون برای جلوگیری از قطع برق مصرفی به خصوص در مراکز و کارخانجات تولیدی هنگام فصل گرما.
حسن محمدیاری به وزیر آموزش و پرورش: لزوم عذرخواهی و اصلاح نام حیران گیلان به حیران اردبیل در کتب درسی.
سیدکاظم موسوی به وزیر راه و شهرسازی: لزوم توجه به راه های شریانی و مواصلاتی منطقه محروم اردبیل از جمله جاده سرچم اردبیل به اتوبان میانه و راه های روستایی اردبیل، نیر و سرعین.
کد مطلب: 143456
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *