کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۴۱۶۴ قاچاقچی در قزوین

1 بهمن 1399 ساعت 18:32

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در استان قزوین چهار هزار و ۱۶۴ نفر به‌عنوان قاچاقچی، تهیه‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر فعالیت داشتند که طی سال جاری دستگیر شدند.


فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در استان قزوین چهار هزار و ۱۶۴ نفر به‌عنوان قاچاقچی، تهیه‌کننده و توزیع‌کننده مواد مخدر فعالیت داشتند که طی سال جاری دستگیر شدند.

سردار علی ابراهیمی در حاشیه امحای بیش از یک‌تن مواد مخدر، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در بحث مبارزه مواد مخدر، برخورد با سوداگران مرگ و کسانی است که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند.
وی افزود: همکاران ما در پلیس مواد مخدر در استان قزوین در طول سال با ضربه زدن بر پیکره قاچاقچیانی هستند که بعضاً در مأموریت‌ها عمدتاً از سلاح‌های گرم استفاده می‌کنند، موفق شدند که چهار تن و ۹۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف کردند که امروز یک‌تن از آن مواد امحا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در این راستا چهار هزار و ۱۶۴ نفر به‌عنوان قاچاقچیان، تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر فعالیت داشتند، دستگیر شدند، در این رابطه بیش از ۹۶ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت کشف و ضمیمه پرونده و تحویل مقامات قضایی شده است، همچنین درزمینهٔ پاک‌سازی مناطق آلوده که جزو دغدغه مردم بود با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در طول سال جاری بیش از ۷۲۰ مورد طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف در سطح استان اجرا کردیم.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از مواد مخدر کشف‌شده در استان قزوین مصرف می‌شد و بخشی نیز به‌صورت ترانزیتی در جاده‌های استان بوده است، محور و جاده‌های اصلی استان ما که با چند استان هم‌جوار بودند.
ابراهیمی بیان کرد: برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان که آسیب‌پذیر هستند درخواست داریم مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند، در حال حاضر شکل مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر کرده است و در قالب شاهدانه‌ها و گیاهان مختلف در بین جوان توزیع می‌شود که این جوانان به دام اعتیاد گرفتار می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: از اول امسال تاکنون تعدادی از شبکه‌های باند قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شدند، این باندها عمدتاً تکرار جرم داشتند و روانه زندان شدند.
وی تأکید کرد: یکی از اولویت‌های ما اقدام جدی و مقتدرانه در بحث سوداگران مرگ است، این اولویت ما است چراکه دغدغه مردم همین موضوع است؛ افزایش دستگیری قاچاقچیان نشان از اقدام شبانه‌روزی پلیس و اشراف اطلاعاتی دارد و در تمام مأموریت‌های ما هیچ‌گونه مجروح و شهید نداشتیم.


کد مطلب: 143551

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/143551/دستگیری-۴۱۶۴-قاچاقچی-قزوین

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir