۰
پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲

تکمیل ۸ هزار واحد مسکن روستایی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل تمام پروژه‌های متعهد شده در سال گذشته برای نیازمندان بخش روستایی خراسان رضوی ظرف دو تا سه ماه آینده خبر داد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل تمام پروژه‌های متعهد شده در سال گذشته برای نیازمندان بخش روستایی خراسان رضوی ظرف دو تا سه ماه آینده خبر داد.
علیرضا تابش صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته برای کلنگ‌زنی ۸ هزار واحد برای نیازمندان روستایی اقدام کردیم که علی‌رغم تمام مشکلات موجود به ویژه شیوع ویروس کرونا توانستیم به بخش عمده‌ای از تعهدات خود عمل کنیم که بخش پایانی پروژه‌ها نیز به زودی تکمیل خواهیم کرد.
وی افزود: برای تمام متقاضیان تشکیل پرونده داده‌ایم که ۷۵۰۰ مورد آن به بانک معرفی شده‌ و عقد قرارداد آنان انجام شده است. پی‌ریزی و سقف حدود ۵ هزار واحد نیز انجام شده که ۴۵۰۰ واحد هم تحویل داده شده است. ما بقی پروژه‌ها طی دو تا سه ماه آتی افتتاح خواهد شد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای حاشیه شهر مشهد نیز برنامه‌ریزی‌هایی با شهرداری مشهد انجام شده است که موانعی وجود دارد که باید رفع شود. ۵۰۰ تا ‌۶۰۰ واحد نیازمندان حاشیه شهر مشهد عملیاتی شده و مابقی واحدها در دست اجرا قرار دارد که امیدواریم مشکلات آن رفع شود.
تابش ضمن تشکر از حمایت رییس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات طرح‌های مسکن روستایی خاطرنشان کرد: بابت تامین اعتبارات در مسکن محرومین و حوادث غیرمترقبه در طرح‌های مسکن روستایی از سیستم بانکی تامین اعتبار می‌کنیم که تضمین آن را هم سازمان برنامه و بودجه می‌دهد.
کد مطلب: 143588
برچسب ها: بنیاد مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *