کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کیفیت هوای تهران در وضعیت مطلوب

2 بهمن 1399 ساعت 13:51

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول روز جاری، وزش باد مؤثر، پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند.


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول روز جاری، وزش باد مؤثر، پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند.
به گزارش ایسنا، پیش بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که وزش باد شدید تا صبحگاه روز پنجشنبه (۲ بهمن۹۹) سبب خواهد شد کیفیت هوای شهر تهران در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار گیرد.
در طول روز وزش باد مؤثر، پراکندگی آلاینده‌ها را به دنبال خواهد داشت و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت پنجشنبه، پیش‌بینی می‌شود با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار گیرد.
در صبح روز جمعه (۳ بهمن ۹۹) با وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته، انتظار می‌رود کیفیت هوا در وضعیت قابل‌قبول قرار بگیرد. در طول روز به تدریج از تندی باد کاسته خواهد شد و موجب محدود شدن پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد.
شایان‌ذکر است با حاکمیت این شرایط جوی تا ساعات پایانی جمعه، بر غلظت آلاینده‌ها افزوده شده و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.
به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «دی‌اکسید نیتروژن» با میانگین ۷۸ بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۵۳ است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.


کد مطلب: 143592

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/143592/کیفیت-هوای-تهران-وضعیت-مطلوب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir