۰
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰

آخرین آمار مجروحین و جانباختگان حوادث جوی

مهدی ولی پور از جان باختن و مجروحیت 21 نفر طی دو روز اخیر در حوادث جوی خبر داد.
مهدی ولی پور از جان باختن و مجروحیت 21 نفر طی دو روز اخیر در حوادث جوی خبر داد.
به گزارش برنا؛ مهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات کشور در خصوص کولاک و طوفان در کشور به خبرنگار برنا گفت: 19 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندارن و همدان از دو روز گذشته تا به این لحظه درگیر کولاک، طوفان و آبگرفتگی شدند.
او افزود: 84 محور کوهستانی و 37 شهر و روستا در این استان ها امدادرسانی شده و به 4897 نفر خدمات رسانی شد. در این مدت به 338 نفر اسکان اضطراری داده و 37 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: 20 نفر نیز در مجموع این حوادث مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر سقوط درخت در شهرستان نکا در استان مازندران جان خود را از دست داد.
رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: 392 دستگاه خودرو نیز در کولاک و برف گرفتار شده بودند که با تلاش نیروهای امدادی نجات پیدا کردند. در این عملیات ها 597 نیروی هلال احمر در قالب 175 تیم به امدادرسانی پرداختند و 92 تخته پتو میان گرفتار شدگان توزیع شد.
ولی پور در پایان گفت: 457 بسته غذایی و سایر اقلام مورد نیاز نیز میان حادثه دیده گان توزیع شد و عملیات امدادرسانی به مردم همچنان ادامه دارد.
کد مطلب: 143626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *