۰
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵

امکان فعالیت احزاب قانونی باید فراهم باشد

فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد که برای باید برای همه احزاب با سلایق مختلف، تا مادامی که در چارچوب قانون عمل میکنند، عرصه حضور و رقابت سالم فراهم شود.
امکان فعالیت احزاب قانونی باید فراهم باشد
فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد که برای باید برای همه احزاب با سلایق مختلف، تا مادامی که در چارچوب قانون عمل میکنند، عرصه حضور و رقابت سالم فراهم شود.
محمدرضا امیری در دیدار رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان و دبیر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت فارس عملکرد دولت در برگزاری انتخابات‌های ‌سال‌های اخیر از جمله انتخابات اسفند ۹۸ علیرغم وجود حوادث و بحران های متعدد را خوب ارزیابی کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، امیری بر ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات پیش رو تاکید و خاطرنشان کرد: باید برای همه احزاب با سلایق مختلف تا مادامی که در چارچوب قانون حرکت می‌کنند، عرصه حضور فعال در جامعه فراهم شود.
امیری یادآور شد: ما قرار نیست اصلح را انتخاب کنیم، نقش ما بررسی وضعیت داوطلبین و تطبیق آن با قانون و معرفی به مردم است و این مردم هستند که اصلح را انتخاب خواهند کرد.
فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای با نشاط سیاسی، افزود: دولت با مجموعه دست اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی، نظارتی و امنیتی، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین می‌کند، اما دغدغه مشارکت را داریم که در گروی امیدواری مردم و رقابت سالم و واقعی است. 
امیری از سازمان دیده بان شفافیت و عدالت قدردانی و اضافه کرد: این نشانه توسعه یافتگی و پیشرفت است که سازمان دغدغه حقوق داوطلبین را دارد، و نگرانی آنان بابت عدم صلاحیت شان به خاطر گرایش سیاسی را پیگیری می کند. یقینا ما در حوزه اجرا حقوق داوطلبین را همچون رأی مردم، حق الناس می دانیم. 
فرماندار شیراز با استقبال از پیشنهاد  سازمان  دیدبان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: فساد، درخت تنومند نظام و انقلاب را خشک می‌کند و مبارزه با فساد مهمترین مطالبه مردم و مسئولین ارشد نظام است و ما باید بتوانیم گلوگاه‌های فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرده، کاهش داده و ریشه کن کنیم.
رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان فارس نیز در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون سیاست ها و برنامه های آن جبهه در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت.
علی نجات دبیر دیده بان شفافیت و عدالت استان فارس به عنوان یک تشکل غیر سیاسی ضمن قدردانی از عملکرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی ۹۸، به بیان عملکرد دیده بان شفافیت و عدالت در این شهرستان پرداخت و حمایت خود را از هرگونه برنامه های شفافیت و عدالت محور در حوزه های مختلف دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با محوریت فرمانداری شیراز اعلام کرد.
کد مطلب: 143646
برچسب ها: احزاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *