۰
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲

المپیک توکیو امسال برگزار می‌شود

کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه ای به کشورها این اطمینان را داد که المپیک توکیو امسال برگزار می شود.
المپیک توکیو امسال برگزار می‌شود
کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه ای به کشورها این اطمینان را داد که المپیک توکیو امسال برگزار می شود.
 به گزارش ایسنا، روزنامه انگلیسی تایمز در  گزارشی اعلام کرد که دولت ژاپن به طور خصوصی به این نتیجه رسیده که المپیک توکیو لغو شود و تمرکز خود را برای گرفتن میزبانی بازی های ۲۰۳۲ بگذارد که البته دولت ژاپن بلافاصله این مسئله را تکذیب کرد.
اکنون نیز کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه ای به کشورها اعلام کرده است که این گزارش واقعیت ندارد و اطمینان خاطر داد که بازی ها امسال برگزار می شوند.
IOC در نامه خود به کشورها نوشته است: خبر هایی منتشر شده مبنی براینکه دولت ژاپن به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری المپیک توکیو را لغو می کند که این خبر خلاف واقعیت است.
در نشست هیات اجرایی IOC  که جولای سال پیش برگزار شد، تصویب شد که افتتاحیه بازی های المپیک توکیو در ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (اول مرداد ۱۴۰۰) باشد و برنامه ریزی مسابقات و آماده کردن سالن ها دوباره انجام شد. 
همه طرفین درگیر در برگزاری باز ها با هم کار می کنند تا این تابستان بازی های موفقی را برگزار کنند. ژاپن نیز همه اقدامات ممکن را برای مقابله با ویروس کرونا انجام خواهد داد.
IOC و کمیته برگزاری بازی ها  و دولت متروپولین توکیو به طور نزدیک با هم کار می کنند تا این تابستان بازی های امن و ایمنی را برگزار کنند.
 کمیته بین المللی المپیک همراه با دوستان ژاپنی خود کاملا متمرکز است تا بازی های المپیک و پار المپیک توکیو امسال موفقیت آمیز برگزار شود.
کد مطلب: 143676
برچسب ها: المپیک توکیو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *