کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حریری:

رخدادهای طرابلس سیاسی است

8 بهمن 1399 ساعت 18:07

نخست‌وزیر مکلف لبنان تأکید کرد، احتمالا پشت رخدادهای طرابلس طرف‌هایی هستند که می‌خواهند پیام‌های سیاسی برسانند و از مشکلات مردم بهره‌برداری کنند.


نخست‌وزیر مکلف لبنان تأکید کرد، احتمالا پشت رخدادهای طرابلس طرف‌هایی هستند که می‌خواهند پیام‌های سیاسی برسانند و از مشکلات مردم بهره‌برداری کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف لبنان گفت: احتمالا پشت رخدادهای طرابلس طرف‌هایی هستند که می‌خواهند پیام‌های سیاسی برسانند. احتمالا افرادی هستند که از درد و رنج و مشکلات مردم و مشکلات معیشتی آن‌ها بهره‌برداری می‌کنند. تجاوز به املاک خصوصی و بازارها و نهادهای رسمی به بهانه اعتراض به تصمیم قرنطینه توجیه شدنی نیست اما این مساله را می‌دانیم که برخی از شهروندان به دنبال لقمه‌ای نان هستند و دولت نباید در قبال این افراد فقط تماشاچی باشد بلکه باید به خانواده‌های فقیر و محتاج کمک کند.
حریری گفت: ساکنان طرابلس و سایر مناطق باید نسبت به هرگونه بهره‌برداری از اوضاع معیشتی‌شان هوشیار باشند. من از دولت و وزارتخانه‌های متخصص می‌خواهم تمام ابزارهای ممکن را برای مقابله با فقر و گرسنگی و فراهم کردن شرایط برای پایبندی شهروندان به قرنطینه به کار گیرند.
وی تأکید کرد، هدف از قرنطینه حفاظت از جان شهروندان در برابر خطر کرونا است و پایبندی به آن مسؤولیتی است که نباید در قبال آن سهل‌انگاری به خرج داد. این مساله طرح واضحی را می‌طلبد که در آن تلاش‌های جامعه مدنی و بخش خصوصی با امکانات دولت یکپارچه شود تا روند قرنطینه در مسیر درست پیش برود.


کد مطلب: 143939

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/143939/رخدادهای-طرابلس-سیاسی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir