۱
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۷
گمانه‌زنی ها به حقیقت پیوست؛

باران کوثری به دستور وزارت ارشاد کنار گذاشته شد

باران کوثری در حالی از این پروژه کنار گذاشته شده که در فاز اول جلوی دوربین رفته بود
باران کوثری در حالی از این پروژه کنار گذاشته شده که در فاز اول جلوی دوربین رفته بود

در اتفاقی تازه فیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» که توسط وزارت ارشاد در میانه راه متوقف شده بود، به جز تغییر بازیگرش باران کوثری، این بار با حذف یکی از کارگردان‌های فیلم توانست از سر گرفته شود.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، فیلم سینمایی «خسته نباشید» که چندی پیش توسط وزارت ارشاد در میانه فیلمبرداری توقیف شده بود، در حالی هفته گذشته دوباره از سر گرفته شده که دو تن از عوامل سازنده این پروژه به دستور وزارت ارشاد تغییر کردند.  بنا براین گزارش، در حالیکه این فیلم به کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی آغاز شده بود به دستور وزارت ارشاد ، افشین هاشمی از کارگردانی ان پروژه کنار رفته و ادامه کار به محسن قرایی سپرده شد. باران کوثری نیز که از ابتدا در جمع بازیگران «خسته نباشید» قرار گرفته بود از جمع بازیگران این فیلم کنار رفت. این در حالی است که کوثری در فاز اول فیلمبرداری جلوی دوربین نیز رفته بود. گفته می شود سکانس های فیلمبرداری شده با باران کوثری نیز به دلیل همین دستور وزارت ارشاد با حضور یک بازیگر جوان و غیر چهره دوباره جلوی دوربین رفته است.
فیلم داستان رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آنها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل بر می خورند. تا اینکه مرضی مستخدم اخراجی هتل به کمک پسرعمویش برای آنها نقشه می کشند. فیلمنامه این فیلم را محمد رضایی راد بر اساس طرحی از رضا میرکریمی نوشته است و قرار است سپیده عبدالوهاب آن را مونتاژ کند. غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری و رویا افشار بازیگران این فیلم هستند. «خسته نباشید!» محصول حوزه هنری است و تهیه کنندگی آن را رضا میرکریمی بر عهده دارد.

کد مطلب: 14395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *