کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر و تشکر نمایندگان از عملکرد مهرداد بذرپاش

15 بهمن 1399 ساعت 12:30

۲۷۷ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از عملکرد مهرداد بذرپاش و همکارانش در دیوان محاسبات کل کشور تقدیر و تشکر کردند.


۲۷۷ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از عملکرد مهرداد بذرپاش و همکارانش در دیوان محاسبات کل کشور تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از دیوان محاسبات کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
«احتراماً همانگونه که مستحضرید دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس و نماینده انحصاری منتخبین ملت در نظارت بر حسن اجرای قانون وظیفه خطیر پاسداری از بیت المال را بر عهده داشته و بر همین اساس در اجرای اصل ۵۵ قانون اساسی و بند (ج) ماده یک قانون دیوان محاسبات کشور و بند یک ماده ۲۱۹ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور که حاوی عملکرد یکساله دولت به انضمام نظرات کارشناسی و پیشنهادات دیوان است، را یک ماه زودتر از موعد مقرر قانونی علی رغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا جهت بهره‌برداری نمایندگان در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، تسلیم مجلس کرد. مضافاً اینکه ارائه گزارش عملکرد هشت ماهه اجرای بودجه سال ۹۹ و نیز حضور اثربخش نمایندگان دیوان به منظور ارائه نقطه نظرات کارشناسی در جلسات کارگروه‌ها، کمیسیون‌های تخصصی و به ویژه کمیسیون تلفیق به هنگام بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور که موجب غنای هر چه بیشتر مصوبات کمیسیون شده، قابل تقدیر و تحسین می‌باشد.
بنابه مراتب فوق بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از ریاست محترم دیوان محاسبات کشور، از آقای دکتر بذرپاش و مسئولان و همکاران خدوم این دیوان، حافظان بیت المال در این سنگر مقدس اعلام می‌داریم.»


کد مطلب: 144316

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/144316/تقدیر-تشکر-نمایندگان-عملکرد-مهرداد-بذرپاش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir