۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

قطعی برق باید با اطلاع قبلی باشد

معاون وزیر صمت با اشاره به قطعی برق در کشور و مشکلاتی که این قطعی برای صنایع ایجاد می‌کند، گفت: قطعی برق باید با هماهنگی و اطلاع قلبی صورت بگیرد، قطعی برق بدون هماهنگی موجب خسارت به تجهیزات واحدهای تولیدی می‌شود.
قطعی برق باید با اطلاع قبلی باشد
 معاون وزیر صمت با اشاره به قطعی برق در کشور و مشکلاتی که این قطعی برای صنایع ایجاد می‌کند، گفت: قطعی برق باید با هماهنگی و اطلاع قلبی صورت بگیرد، قطعی برق بدون هماهنگی موجب خسارت به تجهیزات واحدهای تولیدی می‌شود.
علی رسولیان ۱۵ بهمن‌ماه در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با حضور تشکل‌های بخش خصوصی در فرمانداری شهرستان بروجن با تاکید بر اینکه سیاست وزیر جدید صمت حمایت از بخش خصوصی است، اظهار کرد: برای رفاه مردم و آسایش باید به تولید اهمیت بدهیم، وزیر صمت معتقد است که کشور را باید شرکت‌های خصوصی بسازند.
معاون وزیر صمت افزود: شرایط کشور سخت است، تحریم مشکلات بسیاری را در نقل و انتقالات پول، تامین مواد اولیه و واردات تجهیزات برای واحدهای صنعتی به‌وجود آورده است، بیماری کرونا و بروکراسی اداری نیز مزید بر علت شد.
وی با اشاره به اینکه در ایام بیماری کرونا رشد اقتصادی در اکثر کشورها منفی شده است، بیان کرد: باید در این شرایط قدردان فعالان اقتصادی در کشور باشیم، صنعت کشور در حال رشد است.
رسولیان خاطرنشان کرد: صنعت چهارمحال و بختیاری در حال رشد است، صنایع وابسته به صنایع مادر در استان‌های مجاور می‌تواند در  این استان احداث کرد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر اینکه باید به مطالبات صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی پاسخ داده شود، یادآور شد: همچنین به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک‌های فنی و اعتباری برای احداث واحد در شهرک صنعتی اعطا شود.
وی افزود: برخی از بانک‌ها  در دادن تسهیلات به سرمایه‌گذاران کوتاهی می‌کنند، صنعت برای حرکت نیازمند حمایت است.
رسولیان از اختصاص اعتبار ملی برای تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن و سفیددشت خبر داد و بیان کرد: مصوبات قانونی ستاد تسهیل با حضور مدیرعامل سابق صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.
معاون وزیر صمت در خصوص کمبود آب در شهرک‌های صنعتی، گفت: صنعت تنها ۱.۸ درصد آب مصرفی کشور را به خود اختصاص می‌دهد، در حالیکه ۳۰ درصد اشتغال کشور در این حوزه است، از وزیر نیرو تقاضای تخصیص آب داریم.
وی با اشاره به قطعی برق در کشور و مشکلاتی که این قطعی برای صنایع ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: قطعی برق باید با هماهنگی و اطلاع قلبی صورت بگیرد، قطعی برق بدون هماهنگی موجب خسارت به تجهیزات واحدهای تولیدی می‌شود.
رسولیان در پایان در خصوص بازپس‌گیری اراضی واگذار شده به سرمایه‌گذاران، یادآور شد: اگر سرمایه‌گذار اقدامی صورت نداده باید اراضی را پس بدهد.
کد مطلب: 144348
برچسب ها: قطعی برق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *