۰
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
مدیرعامل گروه بهمن خبر داد:

دیگنیتی محصول جدید بهمن موتور قیمت خورد

مدیرعامل گروه بهمن از تحویل نخستین سری دیگنیتی به شبکه های فروش این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: پس از عرضه به نمایندگی ها کار فروش این خودرو با قیمت 760 میلیون تومان آغاز خواهد شد
دیگنیتی محصول جدید بهمن موتور قیمت خورد


مدیرعامل گروه بهمن از تحویل نخستین سری دیگنیتی به شبکه های فروش این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: پس از عرضه به نمایندگی ها کار فروش این خودرو با قیمت 760 میلیون تومان آغاز خواهد شد.
 بیوک علیمرادلو در حاشیه افتتاح مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور در گروه بهمن در جمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود: گروه بهمن در تلاش برای افزایش ظرفیت تولید است این در حالیست که ظرفیت 60 هزار دستگاهی تولید خودرو در این گروه وجود دارد ضمن آن که ظرفیت خودروهای قدیمی نظیر هاوال و بسترن که در این گروه به تولید می رسیدند نیز همچنان وجود دارد و سایت دو نیز در حال تکمیل است که بر این اساس برای ظرفیت های بیشتر تولید نیز آمادگی خواهیم داشت. 

وی با بیان این که در سایت شماره دو این گروه خودروسازی محصولات جدید این گروه به تولید خواهد رسید، تصریح کرد: تولید انبوه دیگنیتی در عمل آغاز شده اما تا زمان حل نشدن همه مسایل و اطمینان از این محصول، عرضه آن به مشتری انجام نخواهد شد هم اکنون در حال برنامه ریزی برای عرضه آن تا پایان سال هستیم.

علیمرادلو ظرفیت تولید این خودرو در سال آینده بین 3500 تا 5 هزار دستگاه پیش بینی شده است، تصریح کرد: هم اکنون قیمت اعلامی این خودرو به شبکه فروش و سازمان حمایت 760 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه از رونمایی فیدلیتی خبر داد و تصریح کرد: رونمایی این خودرو تا پیش از پایان سال انجام و نمونه مهندسی و نمونه اولیه انجام می شود و از ابتدای سال کار تولید آن به صورت جدی اغاز خواهد شد.

وی شروع تولید این خودرو را با داخلی سازی بیش از 50 درصدی اعلام و اظهار کرد: ظرفیت تولید این خودرو برای شروع در سال آینده حدود 11 هزار دستگاه پیش بینی شده و تا 30 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

علیمرادلو در ادامه در خصوص محصولات دیزل این گروه گفت: هم اکنون شیلر 6 و 8 تن در این شرکت به تولید می رسد که تولیدات آن تا بهار سال آینده به فروش رسیده و بعد از آن محصولات جدید نظیر مینی بوس است ضمن آن که در سیباموتور محصولات جدید در سال جدید به تولید می رسد.
کد مطلب: 144627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *