۰
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
سرمربی تیم شهرداری بم:

حق ذوب آهن بود که صعود کند

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: ای کاش از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعدی صعود می‌کرد، حق ذوب‌آهن بود که صعود کند.
 سرمربی تیم شهرداری بم گفت: ای کاش از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعدی صعود می‌کرد، حق ذوب‌آهن بود که صعود کند.
مرضیه جعفری امروز (سه شنبه_۲۱بهمن ماه) پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن و راهیابی به دور بعدی مسابقات، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم و به دور بعدی صعود کنیم. در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و با تیم های بسیار خوبی رقابت کردیم و تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان بسیار خوب ظاهر شدند و همیاری ارومیه در نیم‌فصل اول نیز تیم شگفتی‌ساز گروه ما بود.  
وی افزود: به دلیل اینکه تمرینات را دیر آغاز کردیم در شروع لیگ نتایج خوبی نگرفتیم، اما بازیکنانم کم‌کم خود را پیدا کردند. شیوع ویروس کرونا باعث شد ما ۹ ماه تمرین نداشته باشیم و ما نیز مردد بودیم که در این وضعیت در لیگ شرکت کنیم یا خیر.
سرمربی تیم شهرداری بم تصریح کرد: تمریناتمان را دیر آغاز کردیم و همین مساله باعث شد در نیم‌فصل اول خوب نتیجه نگیریم، اما خوشبختانه امروز بازیکنانم حداکثر استفاده را از موقعیت‌های خود بردند، امروز خوب بازی کردیم.
وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن بسیار خوب بازی کرد و به آنها هم تبریک می‌گویم، این فوتبال است و فکر می‌کنم ذوب‌آهن می‌تواند در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نهایت از صعود تیمم بسیار خوشحال هستم.
جعفری در خصوص وضعیت بازی تیمش گفت: این ذهنیت در بازیکنان شکل گرفته بود که با کسب یک تساوی هم صعود می‌کنیم، به بازیکنانم گفتم برای برد به اصفهان می‌رویم. در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول مسابقه بازیکنانم بازی را دست‌کم گرفته بودند، با صحبتی که با آنها داشتم و همت خود بازیکنان، توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم و سوار بر بازی بودیم. این وضعیت تا دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت تا اینکه چند بازیکن ما اشتباه کردند و گل خوردیم.
وی اضافه کرد: ذوب‌آهن فقط در صورت برد صعود می‌کرد و قطعاً تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد حمله می‌کند و بازی کمی گره خورد. شاید امروز ۲ تیم نتوانستند تاکتیک تیمی خود را به درستی پیاده کنند. هر ۲ تیم با توان جنگیدند. در نیمه دوم نیز با وجود حملات ۲ تیم شاهد حمله خطرناکی نبودیم، ذوب‌آهن نیاز به برد داشت اما ما با همین نتیجه هم صعود می‌کردیم.
وی در خصوص برگزاری مسابقات به صورت گروهی گفت: اینکه لیگ در ۲ گروه برگزار شود مخالف هستم، چون برخی تیم‌ها تنها ۲ ماه بازی کردند و حذف شدند، اما با توجه به شیوع کرونا کار دیگری نمی‌شد انجام داد. گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ هم تمایل داشت لیگ را مانند سال‌های گذشته برگزار کند. ان‌شاءالله از فصل آینده لیگ به شکل سابق در یک گروه برگزار شود.
وی افزود: ای کاش از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعدی صعود می‌کردند. حق ذوب‌آهن بود به مرحله بعد صعود کند؛ اما با توجه به شیوع کرونا، برگزاری لیگ به شکل فعلی بهترین کار بود و نمی توان سلامت بازیکنان را به خطر انداخت. امیدوارم ویروس کرونا ریشه‌کن شود.
جعفری در خصوص دور بعدی مسابقات گفت: رقابت با تیم‌های مدعی در این مرحله بسیار سخت است. از طرف دیگر ما و سپاهان، امروز دیدارهای سنگینی را پشت گذاشتیم و باید دوشنبه هفته آینده نیز بازی کنیم. شهرداری سیرجان  همیشه مدعی بوده و سپاهان و وچان کردستان نیز تیم‌های قدرتمندی هستند. فکر می‌کنم مرحله بعدی لیگ بسیار حساس‌تر است و شاهد بازی‌های بسیار زیباتری باشیم.
سرمربی تیم شهرداری بم در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور بانوان در فرآیند رای گیری گفت: با یکی دو نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون صحبت کردم و ایده‌های بسیار خوبی داشتند و امیدوارم فوتبال ایران رو به رشد برود. و فکر می کنم همان‌طور که با دادن حق رأی به ۱۱ خانم در انتخابات فدراسیون فوتبال به بانوان بها داده شد، در برنامه‌ریزی کاندیداها نیز برنامه‌های خوبی برای بانوان وجود داشت. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد و آینده خوبی برای فوتبال بانوان می‌بینم.
کد مطلب: 144681
برچسب ها: ورزش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *