کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

26 بهمن 1399 ساعت 13:46

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.


یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد، به شرح زیر است:
جواد نیک بین به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: بازنگری در روش محاسبه اضافه کاری فرهنگیان.
کعب عمیر به وزیر بهداشت: تسریع در تحویل بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی شهدای شوش، به وزیر نیرو: چرا شهرستان شوش علیرغم داشتن سه رودخانه، ولی در بسیاری از روستاها مشکل آب دارد؟
عباس گودرزی به وزیر کار: لزوم ارائه لایحه بیمه مشاغل سخت و زیان آور برای رانندگان باربری برون شهری.
جعفر قادری به همراه ۳ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در احداث شبکه برق فشارقوی منطقه ویژه اقتصادی شیراز،
میرتاج الدینی نماینده تبریز به وزیر نفت و وزیر نیرو: لزوم استفاده از گاز در سوخت نیروگاه های تبریز با توجه به افزایش آلودگی هوا.
رسول فرخی به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: لزوم حل مشکل روستاییان با اداره منابع طبیعی و احیای مجدد روستاها با اجرای نقشه برداری و کاداستر جدید بر مبنای سال ۶۵.
پژمانفر به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر کار: دریافت لیست بیمه کارکنان از کارفرماها بدون دریافت حق بیمه در موارد ناتوانی کارفرما از پرداخت حق بیمه جهت حفظ سوابق بیمه شدگان و بیمه درمان آن ها.
زندیان به وزیر علوم: لزوم تعیین حوزه امتحانی برای آزمون های سازمان سنجش در شهرستان بیجار.
پژمانفر به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر کار: چرا سازمان تامین اجتماعی با عدم دریافت لیست بیمه شدگان، دریافت خدمات درمانی برای کارگران را ناممکن می کند.
مقتدایی به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تشکیل ستاد احیای زاینده رود و حضور نماینده صنف کشاورزان در این ستاد، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت توجه به حمایت بیشتر از تولیدکنندگان بازی های رایانه ای با محور تربیت ایرانی_اسلامی و همچنین حضور در بازارهای بین المللی.
یعقوب رضازاده به وزیر صنعت و وزیر کشور: تقلیل شرایط مدرک تحصیلی و صدور کارت پیله وری برای افراد مرزنشین، به وزیر اقتصاد: بخشودگی جرائم بانکی تولیدکنندگان به صورت پلکانی در سال جهش تولید،
یعقوب رضازاده به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: جلوگیری از تخریب دامداری های سنتی و غیرمجاز در حاشیه روستاها.
علی آذری به رییس جمهور: اعلام اسامی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که ذیل پروتکل الحاقی تاکنون مجوز ورود به کشور ایران را داشتند به نمایندگان مجلس.
یعقوب رضازاده به وزیر کشور: لزوم افزایش فعالیت های قانونی کولبران با نظارت کامل ارگان های نظارتی، به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم جلوگیری از نفوذ احزاب و گروه های سیاسی در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی.
جعفر قادری به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تعیین تکلیف استخدام نیروهای تخصصی شاغل در شرکت های وابسته به وزارت نیرو.
حسن نوروزی به رییس جمهور: علت عدم رفع بوی بد جنوب تهران از سوی سازمان محیط زیست و وزارت نیرو چیست؟ به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به کمبود ۶ هزار تبلت و گوشی تلفن همراه در آموزش و پرورش بهارستان با ۱۲۰ هزار دانش آموز.
حسین میرزایی به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به وضعیت گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان.
سیدسلمان ذاکر به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به وضعیت مراکز آموزش غیردولتی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجه در دوران کرونا. به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت مادی و معنوی از هنرمندان، خبرنگاران و طلاب در ایام کرونا. به رییس جمهور: تسریع در رفع مشکل صادرات سیب ارومیه و انباشت ۷۵۰ هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی و رفع نگرانی شدید کشاورزان استان.
مقتدایی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تدبیر جدی در زمینه افزایش کیفی پرورش و تربیت در ایام آموزش مجازی مدارس.
میرتاج الدینی به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ضرورت بازنگری در پایه های مالیاتی جهت کسب درآمدهای جدید به منظور کاهش فشار بر اقشار درآمدی متوسط از جمله واحدهای صنعتی کوچک و اصناف.


کد مطلب: 144916

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/144916/تذکرات-کتبی-نمایندگان-مسئولان-اجرایی-کشور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir