۰
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴
سخنگوي اين حزب خبر داد:

احتمال معرفي نامزد اختصاصي حزب مردم سالاري براي انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کنگره نوزدهم

آرش حبيبي عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري و سخنگوي اين حزب در گفتگو با مردم سالاري آنلاين با بيان اين که پنجشنبه هفته جاري ۳۰ بهمن ماه، نوزدهمين کنگره حزب مردم سالاري به صورت مجازي با شعار «تقويت حاکميت مردم با جمهوريت سوم» (بازنگري قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران) و با سخنراني شخصيتهاي اصلاح طلب برگزار ميشود، از احتمال معرفي نامزد اختصاصي حزب مردم سالاري براي انتخابات رياست جمهوري ۱۴۰۰ خبر داد.
احتمال معرفي نامزد اختصاصي حزب مردم سالاري براي انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در کنگره نوزدهم
آرش حبيبي عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري و سخنگوي اين حزب در گفتگو با مردم سالاری آنلاین با بيان اين که پنجشنبه هفته جاري ۳۰ بهمن ماه، نوزدهمين کنگره حزب مردم سالاري به صورت مجازي با شعار «تقويت حاکميت مردم با جمهوريت سوم» (بازنگري قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران) و با سخنراني شخصيتهاي اصلاح طلب برگزار ميشود، از احتمال معرفي نامزد اختصاصي حزب مردم سالاري براي انتخابات رياست جمهوري ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: بحث نامزد اختصاصي حزب مردم سالاري براي انتخابات رياست جمهوري ۱۴۰۰ از مدتها قبل در دفتر سياسي و شوراي مرکزي اين حزب تصويب شده است اما پس از مخالفت دبيرکل به مجمع عمومي کنگره نوزدهم موکول شده و لذا تاکنون اعلام نشده است.
نماينده حزب مردم سالاري در جبهه اصلاح طلبان ايران افزود: اگر کنگره نوزدهم هم بپذپرد اين نامزد اختصاصي به نهاد اجماع ساز جبهه اصلاح طلبان ايران معرفي خواهد شد.
وي افزود: در کنگره نوزدهم با هماهنگي نماينده وزارت کشور انتخاب مستقيم دبيرکل از سوي مجمع عمومي و انتخاب اعضاي شوراي مرکزي و بازرسان را خواهيم داشت.
آرش حبيبي در پايان با اشاره به اين که حزب مردم سالاري بارها اعلام کرده است که در خرداد ۱۴۰۰ حتما مشارکت مشروط در انتخابات رياست جمهوري خواهيم داشت، تاکيد کرد: حزب ما هرگز به دنبال کانديداهاي نيابتي و استقراضي نبوده و نخواهد بود.
وي در پايان سه لينک حضور در مراسم افتتاحيه کنگره يازدهم که از ساعت ۹:۳۰ الي ۱۱:۳۰ صبح پنجشنبه ۹۹/۱۱/۳۰ برگزار ميشود، را به شرح زير اعلام کرد:
https://meeting-two.solukag.ir
@Kavakebian_ir
@mardomsalarionline.ir
کد مطلب: 144925
برچسب ها: حزب مردم سالاری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *