کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر نماینده بروجن به وزیران کشور و نیرو

28 بهمن 1399 ساعت 12:23

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از وضعیت پروژه آب رسانی به استان چهار محال و بختیاری انتقاد کرد و خواستار تسریع آب رسانی به این استان شد.


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی از وضعیت پروژه آب رسانی به استان چهار محال و بختیاری انتقاد کرد و خواستار تسریع آب رسانی به این استان شد.
به گزارش ایسنا، امیرقلی جعفری بروجنی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: مقدار آب رها شده در زاینده رود طبق تابلو منابع و مصارف بالای ۴۳۰ میلیون متر مکعب می شود، آیا در این کشور در حوزه آب قانونی وجود دارد یا نه؟
وی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: اگر قادر به اجرای پروژه آب رسانی به استان چهار محال و بختیاری که آب شرب بیش از نیم میلیون نفر را تامین می کند نیستید اعلام کنید تا مردم خودشان امنیت پروژه آب رسانی را تامین کنند.
نماینده مردم بروجن در مجلس تصریح کرد: اگر امروز در پایین دست زاینده رود و در شرق اصفهان کشاورزان با مشکل آب مواجه هستند دلیل آن بی تدبیری و سوء مدیریت در حوزه آب در اصفهان است چرا که به اندازه چند برابر آب شرب و کشاورزی در زاینده رود رها سازی شده است، اکنون باید پاسخ کشاورزان را بدهند.
جعفری در پایان تاکید کرد: در استان چهار محال و بختیاری به شدت با مشکل تامین آب شرب مواجه هستیم و بخش کشاورزی نیز آب ندارد باید هر چه زودتر اقدامی برای آب رسانی به مردم استان صورت گیرد.


کد مطلب: 145032

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/145032/تذکر-نماینده-بروجن-وزیران-کشور-نیرو

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir