۰
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷
وزیر آموزش‌وپرورش:

معلم مسئول آموزش است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای دانش‌آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، معلم مسئول آموزش دانش‌آموز خود از طرق مختلف است.
معلم مسئول آموزش است
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای دانش‌آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند، معلم مسئول آموزش دانش‌آموز خود از طرق مختلف است.
محسن حاجی‌میرزایی عصر امروز (۳۰ بهمن‌ماه) در حاشیه جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که به اینترنت یا گوشی هوشمند دسترسی ندارند را نمی‌توان در دسته افراد بازمانده از تحصیل جای داد؛ چراکه آن‌ها به دلیل شرایط به وجود آمده، از برخی امکانات برخوردار نیستند اما محرومیتی از آموزش ندارند.
وی افزود: آموزش این افراد به روش‌های دیگر پیگیری می‌شود، برخی به شکل حضوری، بعضی از طریق دریافت بسته‌های آموزشی و عده‌ای هم از طریق تلویزیون تحصیل خود را ادامه می‌دهند اما در هر صورت معلم هر دانش‌آموز مسئول آموزش وی بوده و با روش‌های مختلف این کار را انجام می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: به غیر از افرادی که مشکل تبلت دارند، یک جامعه آماری ۶۰۰ هزار نفری را مورد بررسی قرار دادیم و با گفت‌وگوی حضوری با آن‌ها مشخص شد که از هر ۱۰۰۰ نفر ۳ نفر به دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی تحصیل را رها کرده‌اند و بیشتر آن‌ها در مناطق محروم هستند. این افراد شناسایی شده و با خانواده‌های آن‌ها صحبت کردیم تا به تحصیل بازگردند.
وزیر آموزش‌وپرورش در رابطه با تغییرات مدیریتی پایان سال، تصریح کرد: همه تلاش بر این است که به مخالفانی که آشکارا مخالفت می‌کنند و یا سابقه مخالفتی دارند، مسئولیتی اعطا نشود. طبیعی است که هر دولتی، به نیرویی که آن را قبول دارد، مسئولیت بدهد.
حاجی‌میرزایی خاطرنشان کرد: حداقل جابه‌جایی‌ها اتفاق می‌افتد. بدون شک برای افرادی که بازنشسته می‌شوند، جایگزین در نظر گرفته می‌شود و رای جایگزینی نیروهای بازنشسته نیز کمیته‌ای برای انتصابات داریم که سوابق افراد را بررسی می‌کنند.
کد مطلب: 145177
برچسب ها: آموزش و پرورش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *