۰
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

سمیعی: مگر مسئولان شهرخودرو گم شده‌اند؟

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید شکایت شهرخودرو از این باشگاه به خاطر دریافت مبلغ رضایت نامه گل محمدی باید بررسی شود که به نتیجه برسد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید شکایت شهرخودرو از این باشگاه به خاطر دریافت مبلغ رضایت نامه گل محمدی باید بررسی شود که به نتیجه برسد.
به گزارش ایسنا، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در مجمع انتخاباتی هیات فوتبات تهران درباره شکایت باشگاه شهر خودرو برای دریافت پول رضایتنامه گل‌محمدی و گفت: شکایت کرده‌اند و باید بررسی شود که به نتیجه برسد.
وی در واکنش به اینکه به گفته شکوری، معاون ورزشی باشگاه، گویا مسئولان شهر خودرو را پیدا نمی‌کنند، گفت: مگر گم شده‌اند که آنها را پیدا کنیم؟ مشکلی وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت شایان مصلح و اینکه عده‌ای می‌گویند احتمالا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته خواهد شد خاطرنشان کرد: این را از آنهایی که می‌گویند سؤال کنید، چرا از من سؤال می‌کنید؟
سمیعی درباره روند جذب شهریار مغانلو گفت: در نقل و انتقالات کار خودمان را انجام می‌دهیم، هر وقت به سرانجام رسید، نتایج آن اعلام می‌شود.
مدیرعامل این باشگاه درباره پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر، مهاجم سابق این تیم و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه از سوی فیفا اظهار کرد: پرونده بودیمیر ظرف چند روز آینده بسته می‌شود. ما پول را پرداخت کردیم و به علت تحریم‌ها هنوز به حساب او ننشسته است.
وی درباره انتخاب حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی به عنوان رئیس این هیات برای چندمین دوره متوالی گفت: انتخابات خوب بود و روند خوبی داشت.
سمیعی درباره اینکه برخی نامزدها به شفاف نبودن روال برگزاری این انتخابات ایراد گرفته‌اند گفت: درباره شفافیت انتخابات باید دوستان نظر بدهند.
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه به نظر او برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران یک هفته قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال جای سوال ندارد، گفت: برای ما هم جای سوال بود.
کد مطلب: 145348
برچسب ها: فوتبال پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *