کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لطفا دو عدد ماسک بزنید!

6 اسفند 1399 ساعت 8:55

یک متخصص بیماریهای عفونی تاکید کرد: برای محافظت بیشتر در برابر کرونای انگلیسی توصیه می شود افراد از دو عدد ماسک سه لایه استفاده کنند.


یک متخصص بیماریهای عفونی تاکید کرد: برای محافظت بیشتر در برابر کرونای انگلیسی توصیه می شود افراد از دو عدد ماسک سه لایه استفاده کنند.
دکتر سیاوش وزیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قدرت نفوذ بالای کرونای انگلیسی، گفت: متاسفانه این نوع ویروس جهش یافته هم قدرت انتقال بالایی داشته و هم قدرت بیماری زایی بیشتری دارد ، بنابراین محافظت های فردی در برابر این ویروس باید با حساسیت بیشتری انجام شود.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک های سه لایه جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس، گفت: توصیه می شود در بحث محافظت بیشتر در برابر ویروس کرونای انگلیسی از دو عدد ماسک سه لایه استفاده شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: توصیه به استفاده از دو ماسک به خاطر این است که اگر ماسک اول خوب صورت را نپوشانده و یا سوراخ بوده و یا آسیب دیده باشد، ماسک دوم بتواند محافظت موثر را اعمال کند.
وزیری تصریح کرد: از طرفی تحقیقات علمی نشان می‌دهد که استفاده از یک عدد ماسک سه لایه تا 80 درصد و استفاده همزمان از دو عدد ماسک سه لایه تا 93 درصد می تواند در بحث ابتلا به کرونا پیشگیری داشته باشد.
این متخصص بیماریهای عفونی افزود: با توجه به قدرت سرایت بالای ویروس کرونای انگلیسی و شدت بیماری زایی این ویروس توصیه بر این است افراد سطح محافظت را بالا برده و حتما از دو عدد ماسک سه لایه استفاده کنند.


کد مطلب: 145447

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/145447/لطفا-دو-عدد-ماسک-بزنید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir