کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناسی تضمینی خودرو فقط با ۱۰۰ هزار تومان

به‌ مناسبت افتتاح خدمات جدید اتوشناس

6 اسفند 1399 ساعت 14:01

عصر ارتباطات با گسترش اینترنت و شبکه‌های مجازی شکل بازار را تغییر داده و خریدهای آنلاین جایگزین معاملات سنتی شده ا ست






عصر ارتباطات با گسترش اینترنت و شبکه‌های مجازی شکل بازار را تغییر داده و خریدهای آنلاین جایگزین معاملات سنتی شده ا ست.

به گزارش مردم سالاری آنلاین،امروز فضای مجازی یکی از محل‌های اصلی مراجعه افراد برای خرید و فروش خودرو شده که این امر ضرورت حضور کارشنا سان را برای تایید سلامت و اصالت خودرو پررنگ‌تر کرده است.

مجموعه «اتوشناس» برند جدید اتوخسروانی، خدماتی جدید را به سبد سرویس‌دهی خود در زمینه خدمات پس از فروش افزوده است. نیاز جامعه به خدمات کارشناسی، مدیران اتوشناس را بر آن داشته تا در جشنواره‌ای یک ماهه توانمندهای خود را به نمایش بگذارند.
 
برای ورود به صفحه اصلی سایت اتوشناس از لینک زیر وارد شوید:
www.autoshenas.com
در این جشنواره، خدمات متنوعی در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌گیرد که شامل بررسی اصالت خودرو براساس شاسی موتور و اسناد آن، بررسی سلامت فنی خودرو با تجهیزات و ابزار پیشرفته و بررسی سلامت بدنه خودرو در اتاق تشخیص رنگ مخصوص و مجهز است.
در واقع با این فرصت استثنایی آنچه شرکت‌های خدمات پس از فروش با مبلغ بیش از یک میلیون تومان در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌دهند، اتوشناس با پیشرفته‌ترین تجهیزات این خدمات را فقط با ۱۰۰ هزار تومان به متقاضیان ارائه می‌دهد.
برای رزرو نوبت جهت کارشناسی خودرو از لینک کمک بگیرید:
کارشناسی دست دوم
گفتنی است خدمات کارشناسی اتوشناس با تضمین ۱۰۰ درصدی بوده و اگر در اثر تشخیص اشتباه و خطای انسانی خسارتی به خودرو وارد شود، ۱۰۰ درصد جبران می‌شود. برگه تضمین هم با هولوگرام و مهر مخصوص به خریدار داده می‌شود.
به‌طور قطع بررسی سلامت خودرو و تضمین امنیت سرنشینان آن با بهترین خدمات، هزینه‌کرد خانواده‌ها را کاهش می‌دهد.
این مبلغ برای خودروهای داخلی و خارجی، ارزان‌ترین و گران‌ترین تفاوتی نمی‌کند. شما صاحب پراید باشید یا بی‌ام‌و سری۷ با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید سلامت خودرو خود را تضمین کنید. در این خدمات استثنایی ۹۵ آیتم فنی خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد. جشنواره «اتوشناس» قرار است به مدت یک ماه از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ادامه داشته باشد.

*بازرسی از وسایل نقلیه روشی است که در بسیاری از کشورها توسط دولت ها یا شرکت های خصوصی انجام می میشود که در آن یک وسیله نقلیه مورد بازرسی قرار می گیرد تا سلامت خودرو بررسی شود. برای اشنایی بیشتر با کارشناسی خودرو در سایر کشورها، از لینک زیر کمکم بگیرید:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_inspection


کد مطلب: 145477

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/145477/به-مناسبت-افتتاح-خدمات-جدید-اتوشناس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir