۰
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴
وزیر کار:

دستمزد کارگران نهایی می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم در روزهای پایانی سال، تصمیم مناسبی در خصوص میزان دستمزد کارگران بگیریم.
دستمزد کارگران نهایی می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم در روزهای پایانی سال، تصمیم مناسبی در خصوص میزان دستمزد کارگران بگیریم.
محمد شریعتمداری امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مذاکرات در خصوص دستمزد کارگران، با نمایندگان کارگران و کارفرمایان در دوشنبه هفته گذشته به نتایج مطلوبی رسید.
وی افزود: امیدواریم در روزهای پایانی اسفندماه با دقیق‌تر شدن ارقام تورم بهمن‌ماه و پیش‌بینی اسفندماه، تصمیم مناسبی در خصوص میزان دستمزد کارگران با اکثریت آرای اعضای شورای عالی کار بگیریم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان کرد: در اسفندماه و بعد از شیوع ویروس کرونا، سامانه‌ای برای حمایت افرادی که بیکار اجباری شدند طراحی شد که بالغ‌بر ۸۶۰ هزار نفر در آن ثبت‌نام کردند.
شریعتمداری بیان کرد: بیمه بیکاری کرونایی این افراد بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از همان زمان تا خردادماه پرداخت شد. به افرادی که بیکاری اجباری آنها بعد از این تاریخ همچنان ادامه داشت، از طریق قانون کار، بیمه بیکاری پرداخت می‌شود.
 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص پشت نوبتی‌های دریافت مستمری بهزیستی، گفت: در ابتدای سال ۹۸ تمامی پشت نوبتی‌های صفر شدند. طی دو سال اخیر پرداختی‌ها به مراکز نگهداری مددجویان بین ۵۴ تا ۲۵۰ درصد رشد داشته که این کار از افراد پشت نوبت کاسته است.
کد مطلب: 145644
برچسب ها: دستمزد کارگران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *