۰
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۵

نرخ جدید لبنیات رد شد

رییس شورای اصناف گفت: هر چند دیروز قیمت های جدیدی برای لبنیات مطرح شد ولی کمیسیون‌های ستاد تنظیم بازار با هر نوع تغییر قیمتی تا پایان سال مخالفت کردند.
قاسم نوده فراهانی درباره جلسه‌ای که دیروز در راستای قیمت گذاری مجدد لبنیات و محصولات پتروشیمی انجام شد،‌ اظهار کرد: دیروز ستاد تنظیم بازار جلسه تشکیل نداد ولی در جلسه دیگری انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی فهرست قیمت‌های جدید لبنیات را ارائه کرد.
وی ادامه داد: در رابطه با قیمت لبنیات از ابتدای سال چندین بار تغییراتی را شاهد بوده‌ایم و آخرین قیمت آن در کمیسیون‌های مربوطه مورد تصویب قرار گرفت.
نوده‌فراهانی با تاکید بر این‌که تولیدکنندگان مجددا لیست جدیدی از قیمت‌ها را عرضه کرده‌اند بیان کرد: براساس مصوبات قرار شده قیمت‌ها تا آخر سال ثابت بماند.
رییس شورای اصناف اظهار کرد: هر چند انجمن تولیدکنندگان لبنیات دیروز نرخ‌های جدیدی را برای لبنیات پیشنهاد کرده‌ ولی هیچ تغییری پذیرفته نشد و قیمت جدید مورد قبول قرار نگرفت.
وی همچنین از ارائه گزارش‌های کارشناسانه پیرامون تغییر محصولات پتروشیمی خبر داد و گفت:‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه حضور نداشت و نمایندگان وی تصمیم گرفتند که تصمیم گیری درباره‌ قیمت‌ محصولات پتروشیمی را به جلسه دیگری با حضور غضنفری موکول کنند.
نوده فراهانی در پایان گفت: مقرر شد کارهای کارشناسانه‌ای که روی قیمت لبنیات و پتروشیمی انجام شده است ابتدا به تایید و اعمال نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت رسیده و سپس اعلام شود.
کد مطلب: 14565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *