۰
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴

اعلام فهرست کارگاههای کانون در فصل بهار

فهرست کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای فصل بهار ۱۴۰۰ اعلام شد.
اعلام فهرست کارگاههای کانون در فصل بهار
فهرست کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای فصل بهار ۱۴۰۰ اعلام شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ثبت‌نام در این کارگاه‌ها از روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۱ اسفند در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir ادامه دارد.
نجوم، کاردستی، مهارت‌های کلامی، شعر و قصه، بازی و سرگرمی، گام به گام تا اندیشه، کاردستی، نقالی، شطرنج، زیست‌شناسی، قصه‌گویی و کاردستی (برای کودکان با نیازهای ویژه)، برنامه‌نویسی، آزمایش‌های علمی، قصه‌گویی، فن بیان و زبان بدن، تئاتر و بازی‌گری، مکعب روبیک و... عنوان‌ کارگاه‌های «فرهنگی» فصل بهار است.
بر همین اساس، نقاشی، نمایش عروسکی، نمایش خلاق، آشنایی با حروف، انیمیشن، خوشنویسی تحریری و نوین، بازی‌های نمایشی در تربیت بازیگر، ایده و ساخت (مهندسی خلاق)، اریگامی، عکاسی با موبایل، تصویرسازی، تکنیک چاپ، دست‌سازه‌های سفالی، مبانی تئوری موسیقی، سفال، کاردستی، کلاژ، مهارت‌های زندگی، نقاشی و اریگامی (برای کودکان با نیازهای ویژه)، ساخت زیورآلات و... از جمله کارگاه‌های «هنری» کانون به‌شمار می‌رود.
کارگاه‌های «ادبی» فصل بهار نیز شامل نوشتن خلاق، ورود به دنیای شعر، یک گام تا داستان‌نویسی و چگونه طنز بنویسیم؟ می‌شود.
بر اساس این خبر کارگاه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال و کارگاه‌های ادبی برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال تدارک دیده شده است.
این کارگاه‌های برخط با حضور مدرسان باتجربه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان به همراه اسامی مدرسان رشته‌های فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir در دسترس قرار دارد.
 
کد مطلب: 145805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *